עכשיו כשה PANO אושר לשימוש בישראל, לכל מנהל יש את האפשרות לנהל

פגישה בחדר ישיבות יכולה לעשות שימוש באמצעים שונים ומגוונים המתעדכנים באופן שוטף עם התפתחות הטכנולוגיה, אולם כולנו מכירים את השלב בו עובדי הארגון כבר לא מנסים לתפעל את חדר הישיבות ו"מסתדרים בלי" האמצעים שהושקעו בו מכיוון שהתהליך מורכב ומסורבל לתפעול. ניסיון ועוד ניסיון עד שמתייאשים.

עכשיו דמיינו מצב שבו אתם נכנסים לחדר, מתחברים במהירות ובקלות ו…התוכן שלכם מוצג.

פיתוח חדש של חברת פוליקום ה PANO או בשמו המלא - Polycom Realpresence PANO

בדיוק לאתגר הזה פיתחה פוליקום את ה PANO או בשמו המלא – Polycom Realpresence PANO

חברת פוליקום הוותיקה, אחת השחקניות המוכרות והמובילות בענף, השיקה לאחרונה את ה PANO המאפשר הצגת תוכן על מסך מפוצל ממספר מקורות בו זמנית. היישום הקל של הפתרון מאפשר לקיים פגישות מרובות תכנים המוצגים ונסקרים בעת ובעונה אחת על המסך במקום לנתק ולחבר כל פעם מקור תצוגה אחר.

הפאנו הוא קופסה קטנה ומשוכללת בעלת שפע חיבורים, המבצעת אופטימיזציה של מגוון מקורות תוכן. הקופסה מנוהלת על ידי עכבר, מסך מגע או דרך אפליקציית נייטיב של פוליקום המצורפת עם הקופסה, לנוחיות המשתמש.

דן אנגל – מנהל מכירות אזורי בכיר: "פוליקום שחקנית חדשה יחסית במגרש קיים עם פתרון חכם, פשוט ליישום ובמחיר מנצח. הושקעה בפתרון מחשבה על איך ניתן לבצע את הדבר הכי טבעי והכי פשוט שאמורים לבצע בחדר ישיבות – כניסה במועד שנקבע, חיבור במהירות והצגת התוכן בתוך שניות. החידוש שפתרון ה PANO מביא הוא היכולת לכתוב על לוח אינטראקטיבי לצד הצגת תוכן מגוון"

פיתוח חדש של חברת פוליקום ה PANO או בשמו המלא - Polycom Realpresence PANO

 

עולם חווייתי של ניתוח נתונים

דמיינו ישיבה שבה המסך יכול להתפצל למספר מסכים כאשר אחד או יותר הם הבלק/וויט בורד האינטגרטיבי של פתרון ה PANO בו ניתן לכתוב, לשרטט ולמחוק באמצעות מגע. ישיבה המאפשרת למשתתפים לראות תמונה רחבה יותר, דבר אשר יוביל לניתוח נתונים יעיל ומכאן לקבלת החלטות מדויקת יותר וכל זה בעזרת קופסא קטנה המאפשרת חוויה חושית של עובדי הארגון.

"האבולוציה של חדרי הישיבות עברה שלבים רבים. אם בכ 10-15 אחוז מחדרי הישיבות בארגונים הגדולים יש פתרון וידאו קונפרנס ובכ 50 אחוז יש גם מכשיר טלפון הרי שבכל החדרים היום יש אמצעי הקרנה, גם אם החדר קטן מימדים. פתרון הPANO מתאים לעידן שבו יש צורך לאפשר BYOD או to bring your own device, להציג את התכנים מכל מכשיר באופן חוטי (מכל סוג של חיבור) או אלחוטי, ממגוון מערכות הפעלה או ממשקי משתמש עם כבילה מינימלית" מוסיף דן.

לסיכום

פתרון ה PANO מאפשר הצגת תוכן ממספר מקורות בו זמנית למסך אחד

הפתרון מתאים לארגונים אשר מנהלים פגישות פנימיות או עם אורחים חיצוניים כשגרה, במגוון נושאים לרבות מכירות, מו"מ, תכנון, תחזיות, תזרים ועוד . הפתרון מאפשר למשתמשים לראות תמונה רחבה, לנתח נתונים באופן מדויק ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר.

מעט על מפרט יכולות פתרון ה PANO :

  • אאוטפוט מהמכשיר – 4K מלא
  • עד 4 סטרימים של של 1080/60 (המשמעות היא שבמימוש של כל ארבעת מקורות התוכן הם יוצגו על המסך ב FHD)
  • שליטה על מספר מקורות התוכן המוצגים (1-4)
  • תמיכה בסוגי חיבור מגוונים – HDMI ,מיראקאסט, אייר פליי,ואפליקציה יעודית.
  • בלק/וויט בורד אין סופי עם יכולות כתיבה, שרטוט, מחיקה ושמירה באמצעות מולטיטאצ' או עכבר.
  • ממשק ניהול ברור וידידותי
  • הצגת תוכן מהענן, וואן-דרייב, ישירות למסך דרך ה PANO (למקרה שמישהו צריך להציג ללא מחשב)
  • התקנה – מיקום הקופסה סמוך למסך התצוגה. למכשיר מצורף ספק כוח אולם בשימוש עם POE PLUS אין בו צורך.

המחיר הוא כ- 2200 דולר לצרכן הסופי

לפרטים נוספים:

https://www.polycom.com/content-collaboration/content-sharing/pano.html

פיתוח חדש של חברת פוליקום ה PANO או בשמו המלא - Polycom Realpresence PANO

דן אנגל מסכם – "הפעילות העסקית של פוליקום בישראל נמצאת בצמיחה דו ספרתית שנה על שנה. אנחנו יודעים לזהות את המגמות, להגיב ולתת מענה מקצועי גם לארגונים בעלי תקציבים נמוכים. השת"פ עם מייקרוסופט, שהינה הקטר של פתרונות ה UC והטלפוניה, הולך ומתהדק ואנחנו רואים בו שת"פ אסטרטגי לשתי החברות, מאחר ופוליקום היא השותף היחיד בעל מנעד הפתרונות הרחב ביותר אשר תואם את הכלים הרבים של מייקרוסופט" 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG