רק לפני מספר ימים נודע כי Avaya הצליחה להימנע מפשיטת רגל באמצעות צמצום חובותיה בארה"ב, ומסתבר שהיא לא מבזבזת זמן וכבר חושבת על העתיד והמשך התרחבות. על פי מקורות יודעי דבר, הקושי של החברה בשנים האחרונות לסגור חוזים ולגייס לקוחות גדולים נובע בין היתר מכך שהיא לא מצליחה לעשות את המעבר משוק המבוסס על חומרה לשוק המבוסס על שרותי תוכנה

לדברי החברה, הארגון הפיננסי החדש וצמצום החוב בשלושה מיליארד דולר יעניקו לה תזרים מזומנים של 300 מיליון דולר, בזכותו תוכל להשקיע בטכנולוגיה חדשה ובכלל זאת ברכישה של חברות סטארטאפ בשוק ההודי, אשר נחשב לאחד מהשווקים היותר רווחיים עבורה.

מנהל הטכנולוגיה הראשי של Avaya, לורנט פילאוננקו  מסר לאתר BusinessLine שבחברה כבר ראו כמה סטארטאפים שעושים דברים ייחודים, ושהם מחפשים את אלו עם קניינים רוחניים חזקים ובידול משמעותי בתחומים כמו אינטליגנציה מלאכותית, האינטרנט של הדברים (IoT), ערוצים דיגיטאליים, שרותי ענן, לימוד מכונה ושירותים מבוססי דיבור.

פילאוננקו חשף צעד התייעלות נוסף במהלכו החברה תצמצם את מחלקת הניהול שלה משלושה עשר איש שידווחו ישירות למנכ"ל לכשבעה בלבד, כך שההחלטות בחברה תתקבלנה מהר יותר. באופן זה, החברה גם תוכל להוציא לפועל פרויקטים מסחריים בצורה קלה יותר מאשר בעבר בעזרת מחלקת המחקר והפיתוח שלה. ההתעניינות הספציפית בשוק ההודי נובעת בין היתר מכך שמתוך 2000 העובדים במדינה, כ-700 הם מהנדסים ומדענים.

יעד צמיחה של עשרות אחוזים

הודות לצעדים הללו, Avaya מצפה לגדול לפחות ב-15 עד 20 אחוזים על בסיס שנתי במדינה, ובכך גם להגדיל את הרווחים ממניותיה. בעבר רכשה החברה את KnoahSoft ההודית אשר מציעה פלטפורמה לבקרת איכות ומרכזי שיחות (Workforce Optimization Software) במטרה להדק את אחיזתה בשוק זה.

 

בין הלקוחות העיקריים במדינה ש-Avaya מכוונת אליהם ניתן למצוא ערים חכמות, שירותי חירום, בנקאות דיגיטאלית וגופי ממשל. לשם זאת החברה מעוניינת לפתח ולספק פתרונות תקשורת בין מכונות למכונות ובין מכונות לאדם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG