על מנת לייצר מובילות ידע בתחום ה-AV, אשר מורכב מתתי תחומים רבים, נדרשים מחקרי שוק מעמיקים. הדוח המקיף האחרון בתחום ה-AV נערך בשנת 2014 והוא סיפק תחזיות עד לשנת 2016. לאחרונה שכרה Infocomm International את שירותי חברת IHS Markit אשר נחשבת למובילה עולמית בניתוח שווקים ומחזיקה מומחים ממספר תחומים העובדים לצד אנליסטים על מנת לספק מחקרי שוק מדויקים ללקוחותיה.
לוגו IHS Markit
"העבודה מול IHS Markit מביאה הזדמנות מעולה עבור Infocomm", אמר דיוויד לבוסקס (David Labuskes), מנכ"ל Infocomm International. "צוות האנליסטים שלהם יביא תובנות חסרות תקדים לתעשייה שלנו, דבר אשר יועיל לא רק לחברי הארגון ולחברות ה-AV, אלא גם יסייע לנו לספר את סיפורה הדינמי של התעשייה למקבלי החלטות בארגונים, המחפשים ניסיון ותוצאות מטכנולוגיות אודיו ווידאו".

"אנו שמחים לשתף פעולה עם Infocomm בפרויקט זה" כך לדבריו של תום מורוד (Tom Morrod), מנהל תחום מחקר בתחום הטלקום, צרכנות ומדיה ב-HIS Markit, "ניישם מגוון רחב של התמחויות וניסיון בתעשיית ה-pro AV בניתוח שוק עדכני ונסייע לספק תובנות ומידע לתעשייה. אנו ממתינים בקוצר רוח לעבודה מול Infocomm"

ארגון אינפוקום אינטרנשיונל לתעשיית האודיו וידאו העסקיהדוח צפוי לראות אור בשנת 2017 והוא אמור לסייע ל-Infocomm International לזהות תמורות וחידושים בשוק ה-AV אשר צפויים להוביל ולשנות את השוק. כשהיא מצוידת בכדור בדולח כגון HIS Markit, יוכל ארגון Infocomm International להמשיך ולהוביל את שוק ה-AV המקצועי ולהתוות את דרכו.

Infocomm International הוא ארגון בינ"ל המייצג את תעשיות ה-AV המקצועי וה-IT, ואשר מאגד בתוכו למעלה מ-5,400 חברים המייצגים למעלה מ-70,000 מומחי AV בכל העולם, כולל יצרניות, אינטגרטורים, מפיצים ויועצים בתחום. הארגון מוביל בכל הקשור לתקנים בתחום ה-AV. חלק מפעילות הארגון כוללת תערוכות עולמיות כדוגמת ISE הנערכת כל שנה באמסטרדם, תערוכת Infocomm הנערכת בסין ובארה"ב ועוד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG