בניין חברת אקסטרון בפארק הטכנולוגי במודיעין
בניין חברת אקסטרון בפארק הטכנולוגי במודיעין

חברת Extron Electronics פתחה באופן רשמי סניף בישראל. סניף החברה אשר ממוקם בפארק הטכנולוגי במודיעין, מצטרף לעשרות סניפים נוספים של החברה ברחבי העולם ונועד לחזק את נוכחות החברה בישראל ולהרחיב את סל השירותים הניתנים ללקוחותיה בהיבטים הבאים: קיום הדרכות והסמכות רשמיות על מוצרי ופתרונות החברה, עריכת ימי עיון ללקוחות וליועצים, הדגמת פתרונות ומוצרים, קיום פגישות עבודה, תמיכה מקומית ופעילויות נוספות. סניף החברה בארץ נבנה על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר הנהוגים בכל משרדי החברה הפזורים בעולם והוא מביא לידי ביטוי את מקצועיות החברה ופילוסופיית הטריפל S הידועה שלה: Support, Service & Solutions

 

חדר ההדרכה החדש של חברת אקסטרון בפארק הטכנולוגי במודיעין
חדר הדרכה במשרדי אקסטרון ישראל

אחד מהשינויים המשמעותיים שיבואו לידי ביטוי כבר בשבועות הקרובים הוא ביצוע הסמכות לפתרונות ולמוצרים של החברה כאן בארץ ובשפה העברית. ההסמכות ייעשו על פי תכנית הלימודים הכלל עולמית בחלוקה לקבוצות מוצרים, כאשר משך זמן הסמכה ממוצעת נע בין יומיים לשלושה.

מנהל אזור ישראל באקסטרון מר ערן גבעון, מסר ל-AVMaster: "אנו גאים להיות חלק ממערך החברה ועצם העובדה ש Extron בחרה להקים כאן סניף שיאפשר לנו באופן מוגבר ומוחשי להעלות את המודעות למגוון הפתרונות הרחב והאיכותי שלנו, זוהי ללא ספק התפתחות חיובית מאד גם לשוק ה AV בישראל".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG