על פי אתר הטכנולוגיה Cnet, אפל עובדת על פיתוח של משקפי מציאות מדומה ורבודה אלחוטיים משלה תחת שם הקוד T288. אם להאמין למקור שסיפק את המידע, הרזולוציה של המשקפיים הללו תהיה חסרת תקדים, כ-8K לכל עין

תמונה- appleinsider.com

עיבוד תמונות ברזולוציה כזו דורש כוח מחשוב גדול גם בסטנדרטים של מחשבים ייעודיים לגרפיקה ומשחקים. לפיכך, המשקפיים אמנם צפויות להיות אלחוטיות, אבל עיבוד התמונה יעשה בתוך "קופסה" המזכירה מחשבי PC ביתיים בעזרת שבב חדשני המיוצר בטכנולוגית ייצור של חמש ננומטר. 

השילוב יאפשר בין היתר לזהות את מקומו של המשתמש במרחב מבלי להתקין ציוד נוסף. עבור חובבי ה-VR המושבעים אלו חדשות מעולות, מכיוון שמלבד ציוד שליטה ייעודי על שבעזרתו המשתמש פועל בתוך העולם הווירטואלי, רוב ציוד ה-VR דורש חיווט רב שמוציא חלק גדול מן הכיף שבחוויה.

השאיפה והחזון של אפל להיכנס לתחום הזה לא ממש מפתיע; סמסונג, גוגל ופייסבוק עובדות כולן על מוצרים משלהן, ואפל ממש לא יכולה להרשות לעצמה להישאר מאחור. למעשה, אפל כבר הציגה פרויקטים הקשורים ל-VR אך בהיקף קטן יותר שלא דרשו ממנה לפתח חומרה ייעודית, כולל ממשק שמאפשר למתכנתים לפתח אפליקציות מציאות רבודה ל-iOS וסביבה המאפשרת להריץ משחקי VR במחשבי מק על בסיס פלטפורמת המשחקים הפופולארית Steam.

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG