חברת קרמר (Kramer) אלקטרוניקה ערכה בסוף חודש אפריל האחרון השתלמות נוספת בת יומיים בנושא AV over IT Fundamental Training במלון לאונרדו ביץ' בתל אביב. ההשתלמות נערכה במסגרת "האקדמיה של קרמר" Kramer Academy  למקצועני AV ובה התארחו מנהלי מערכות מידע, מנהלי IT ומנהלי תחום AV ממגזרים שונים בישראל.

בהשתלמות נערכו הדרכות בנושאים מגוונים ביניהם: מושגי יסוד בתחום ה-AV, עיצוב חדרים בעולם ה-AV over It המודרני, איתור תקלות עם התנסות מעשית ואף אודיו מקצועי על ידי מיטב המומחים בחברה: דיוויד מרגולין (מנהל השיווק העולמי של קרמר), ניר אליזוב (מנהל Pre Sale), רפי ממו (מנהל טכני בכיר בתמיכה הטכנית), קרן ליפשיץ (מנהלת תחום שליטה ובקרה), יובל קרמר (מנהל תחום אודיו), ישי משלוף (סמנכ"ל Installer Solutions), נטע למפרט (סמנכ"ל Digital Business Development) ועמית קינן (מנהל מוצר).

בתום ההדרכות עודכנו משתתפי ההשתלמות במבט ייחודי על החזון וסל המוצרים העתידי של קרמר אלקטרוניקה, קיבלו תעודות השתתפות ואף זכו לפינוק בסגנון "קרמר על הבר" אשר חתם יומיים גדושים בהדרכות.

השתלמות קרמר AV OVER IT

השתלמות זו מסמנת את הפעילות המבורכת של קרמר אלקטרוניקה בתחום ההכשרות בעולם ה-AV over IT, מושג אותו טבעה חברת קרמר והוא מאפיין את השינוי החל בתחום. במסגרת השתלמויות קרמר אשר נערכות מספר פעמים בשנה מעניקה החברה הדרכות ממוקדות למשתתפים במטרה לחזק ידע וליצור כלים אשר יסייעו להם להבין ולהתמודד עם השינוי אותו עוברת תעשיית ה-AV עם מעבר לעולם ה-IT.

יצחק זרביב, מנהל צוות תמיכה מולטימדיה במשרד האוצר אשר נכח בקורס, אמר ל-AVmaster: "הציפיות שלי מהקורס היו העמקת ידיעותיי בתחום המולטימדיה באופן אשר יאפשר לי להבין טוב יותר את חברות האינטגרציה המבצעות התקנות בפרויקטים אצלנו, הקורס לחלוטין עמד בציפיות אלו ומעבר…..הקורס היה מוצלח מאוד, הכרתי את עולם ה-AV לעומק לעומת היום-יום, למדתי מושגים חדשים וכמובן גם על מוצרי חברת קרמר, בנוסף קיבלנו גם סקירה על מוצרים חדשים ואת תפיסת העולם של קרמר על הכיוון אליו פונה תעשיית האודיו ווידאו……לסיכום, ניתן לומר כי הקורס היה עמוס ומעניין, קיבלנו סקירה במגוון נושאים לרבות כבילה וניהול ובקרה אשר חשובים מאוד מבחינתי. הקורס מומלץ מאוד לחברות ובאופן אישי אשמח להגיע למפגשים עתידיים אשר יתמקדו בתחום אחד".

אתר קרמר ישראל

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG