הוצאת Future PLC הבריטית הודיעה על רכישת NewBay Media. NewBay Media ידועה כאחת ההוצאות הנחשבות ביותר בשוק ה-AV המקצועי ומפרסמת בין היתר את AV Technology, ו-Broadcasting & Cable

הרכישה הזו תתרום רבות ל-Future PLC ותאפשר לה להיכנס לא רק אל השוק האמריקאי, אלא גם לעולם המקצועי וסגמנט העסק לעסק (B2B). בבעלות ההוצאה לא מעט אתרי טכנולוגיה, מוזיקה ואפילו צילום, אבל אלו פונים בעיקר לקהל הרחב.

לאחר הרכישה, יגדל מספר הנכסים של החברה בכל המדיומים (דפוס, אירועים ואון ליין) ליותר מ-100 והיא תגיע לקהל יעד פוטנציאלי של 120 מיליון איש.

על פי מנכ"ל Future, Zillah Byng-Thorne, הרכישה תסייע לגידול האורגני והצמיחה הגלובאלית, כשאת העלייה ברווחיות ניתן יהיה לראות כבר לאחר שנת העסקים המלאה הראשונה.  

מנכ"ל NewBay, סטיב פאלם, הגיב גם הוא לרכישה ואמר כי ההתמחות של NewBay  ביצירת מעורבות מצד מקבלי ההחלטות בעסקים ואספקת פתרונות למוכרים בכל רחבי הגלובוס במגוון דרכים משלימה את את זו של Future. ביחד, שתי החברות יוכלו להגדיל את הטווח והעומק של האינטראקציות עם הצרכנים באמצעות מיתוג מבוסס נתונים ויצירת מודעות למוצרים עבור השותפים שלהן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG