ב Airbnb מאמינים שאין כמו מראה עיניים וחוויה חושית תוך שימוש בטכנולוגיה זמינה לכל, על מנת להתאים את החופשה באופן מקסימלי לסגנון שלך 

סיורים וירטואליים הם עניין שגרתי בתעשיות רבות כמו קניה או השכרת נדל"ן. רבים מהמבקרים באתרים מתרשמים מהתאורה המושלמת, מזוויות מדויקות והפינות המנוצלות. מדובר באילוסטרציה שנראית כמו 'הדבר האמיתי, אשר מכילה את פלטת הצבעים המחמיאה שמבליטה בדיוק את מה שצריך. בAirbnb מבינים 'שאין טוב ממראה עיניים' ובוחנים אופציה לשלב טכנולוגית מציאות מדומה ורבודה בסיורים מקדימים כך שהחופשה הבאה שלכם תהיה הכי מדויקת עבורכם. 

העתיד מגיע לAirbnb 

ענקית השכרת החדרים Airbnb בוחנת אופציה לסיורים וירטואליים בטכנולוגיית מציאות מדומה ורבודה, אשר תציע חוויה אותנטית וקרובה יותר, במטרה לשפר את שירות הלקוחות, לצמצם את תחושת ההחמצה ולהגדיל את שביעות הרצון מדיוק הבחירה. 

את הסיורים יצלמו המארחים עצמם, והסיור יכלול גם סיפור אישי אודות חלל המגורים המוצע. המבקרים הפוטנציאליים "יבקרו" בנכס באופן ווירטואלי, ישוטטו בחדרים, יתרשמו מהנוף ויוכלו לקבל את התמונה הקרובה ביותר למציאות ורק אז לקבל את החלטת הבחירה

המציאות הרבודה- הטכנולוגיה המעניינת מבין השתיים 

מציאות רבודה היא טכנולוגיה מעולם המחשוב אשר יוצרת ממד נוסף, שהוא העתק מושלם של המציאות בפועל בשילוב אלמנטים וירטואליים אשר מתמזגים בזמן אמת בסביבה. המארחים יוכלו להציג את הנכס שלהם על מנת 'להפיח' חיים בחלל, להתמצא במרחב, לאתר את ספלי הקפה ואפילו לספר למבקרים את הסיפורים והרוח מאחורי המקום, כך שהמבקרים הפוטנציאליים מקבלים חוויה עשירה ואותנטית יותר. 

החברה טרם עדכנה לגבי מועד העלייה לאוויר של היישום, אך בישרה שהיא מתרגשת לחקור את הנושא: "חשוב לנו לוודא שכל מה שאנו מציעים אכן מביא ערך לאורחים, למארחים ולקהילות שלנו". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG