מביא AV ברמה מקצועית עבור כל יישום שנדרש בחדרי פגישות ובחדרי ישיבות, עם קישוריות למחשבי המשתמשים

יחידת שמע ודיבור מרכזית, מצלמת PTZ ועוד מרכיבים ביחד את Versa 150 (תמונה: יח"צ)

 

המטרה של COLLABORATE Versa 150, פתרון ה-AV המקצועי של קלירוואן (ClearOne) לחדרי ישיבות ופגישות, היא לאפשר שיתוף ועבודה קבוצתית ברמה גבוהה ככל ניתן ולעשות זאת בקלות, בלי צורך בהכנות מיוחדות, ועם תמיכה בעבודה בסגנון BOYD כשניתן לחבר את המחשבים האישיים של המשתמשים למערכת ומהם לשלוט ולשתף את התכנים הנדרשים.

למעשה, כל מה שצריך בשביל להתחבר למערכת ה-Versa 150 בחדר הישיבות הוא כבל עם חיבור USB 3.0 שמקשר בינה לבין המחשב בו רוצים להשתמש. לאחר מכן ניתן להשתמש במערכת עבור מגוון רחב של יישומים החל משיחות וידאו, דרך תצוגות שמבוצעות בחדרי פגישות לצוותים קטנים, דרך חדרי הישיבות של המנהלים ועד חדרי ועידה בהם משתפפים גם מוזמנים שממוקמים באותו רגע במקומות מרוחקים. בין פתרונות תוכנת הוועידה הנתמכים אפשר למצוא את Cisco WebEX, את Skype for Buisness וכמובן את Spontania של קלירוואן עצמה שגרסת הפרו שלה מסופקת למשך 90 יום בחינם עם רכישת המערכת.

הפתרון מבוסס על רכזת, אותה מחברים לרשת ושאליה ניתן לחבר בפשטות עד שתי תצוגות, מצלמה, ופתרון אודיו.

המצלמה המגיעה עם הפתרון היא UNITE 150 שהינה מצלמת PTZ המתחברת באמצועת חיבור USB פשוט ומסוגלת לצלם באיכות של עד 1080p בקצבה של 30 פריימים לשנייה. היא תומכת בזום ברמה של עד 12x, בזווית צילום רחבה של 73 מעלות, וכן מציעה סינון רעשים מתקדם בדו ובתלת-ממד.

התקן האודיו של הפתרון, CHAT 150, מציע שילוב של שלושה מיקרופונים מובנים לקליטה מאוזנת ויציבה מכל פינות החדר, רמקול חזק במיוחד עם רמתה עוצמה מרבית של 85 דציבלים במרחק של מטר מההתקן, וכם אפשרות לחיבור שרשרת עם עוד יחידות CHAT 150.

לפרטים נוספים על COLLABORATE Versa 150 לחצו כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG