פסטיבל הקסם של קיובק בקנדה שיתקיים בתחילת חודש מאי יארח כ-25 קוסמים מכל רחבי קנדה והעולם אשר יבצעו כ-40 מופעי רחוב וסדנאות שונות

הפסטיבל יארח גם בית ספר לקוסמים ותתקיים בו התחרות השישית הבינלאומית לקסמים על שם הסופר והשחקן הקנדי Michel Cailloux.

מי שיגיע לפסטיבל יוכל להתרשם ממכשיר יוצא דופן שמסוגל לקרוא את המחשבות של העומד מולו ולהצביע על הקלף אותו הוא בחר בלי שום צורך במגע פיזי. 

כמובן שהלוח לא באמת קורא את המחשבות שלנו (הדבר היה דורש מכשור קצת יותר חודרני או אולי מסע אל העתיד…), אלא פשוט עוקב אחרי תנועת העיניים שלנו על מנת לאתר את הקלף עליו אנחנו מסתכלים : ברגע שהעינית מזהה שהאישונים שלנו מתבייתים על קלף מסוים, הקלף הנכון יוצג על גבי הלוח. 

 
תמונה- digitalsignageconnection

מדובר בטכנולוגיה שנעשה בה שימוש לשם עיצוב ממשקים או מחקרים שונים בתחום ההתנהגות והרפואה, כשהיישום המקורי שלה (אי שם בסוף המאה ה-19), היה בחינה של האופן בו אנחנו קוראים.  לאחרונה היא ביצעה קפיצת דרך משמעותית ונכנסה גם לתחום השיווק, כאשר המפרסמים יכולים לדעת לאילו אזורים אנחנו מסתכלים או פוזלים בזמן פעילויות פופולאריות כמו לדוגמה משחקי ספורט, וכך לדעת היכן למקם את הפרסומות הכי אפקטיביות.

ייתכן מאוד כי היישום העתידי של הטכנולוגיה יהיה בתחום ה-VR, כיום רוב המערכות הללו משתמשות במצלמות שמזהות בעיקר מוטוריקה גסה, אבל הממשקים ורמת הדיוק של משקפי ה-VR והמצלמה הנלווית אליהן משתפרות במהירות.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG