לוחות דיגיטליים חכמים החלו דרכם דווקא במוסדות החינוך האקדמיים. בגלגול הקודם הם הציעו בעיקר שליטה מרחוק על מחשבים ונגישות למידע המוצג על גבי הלוח מכל נקודה בחדר. בעידן הנוכחי מדובר ברמה אחרת לגמרי, המאפשרת, בין היתר, לקבל את הסיכום היישר אל תיבת הדואר

המעבר מאמצעים אנלוגיים לדיגיטליים חולש על כל תחום בעולם העסקים. לוח אינטראקטיבי מחריג את הצורך לבצע שימוש בניירות ורישומים. מערכת לניהול מסמכים מאפשרת ליצור ולנהל קבצים דיגיטליים במיקום מרכזי ובנגישות מלאה לכל בעל תפקיד בארגון.

הפיכת הרישומים לדיגיטליים אינה אלא דרך לייעל את תהליכי העבודה. מעבר לאינדקס של תכנים ומלל, משמשים הלוחות כאמצעים ויזואליים מעוררי מחשבה אשר ממחישים מגוון אתגרים הדורשים פתרון.
הלוחות המתחרים בשוק מגיעים עם הגנה מובנית מפני סייבר וחלקם מציעים עזרים לשיתוף online באמצעות תקשורת עסקית קווית או תקשורת ענן. עלות פתרון מבוסס ענן עומדת על $10- $50 לחודש, ההתבססות על הרשת הארגונית יקרה יותר.

הבשורה לעסקים הקטנים
פתרון ה M-Files של חברת DMS מתאים במיוחד לעסקים קטנים. זהו פתרון אשר מגבה את הקבצים, מאפשר תצוגה מקדימה שלהם, שולח התראות ותזכורות, תומך במגוון רחב של סוגי קבצים ובעיקר קל לתפעול ולהתמצאות אודות ליכולת אינדוקס וחיפוש.

בישראל, משווקת חברת "רוגב" את הלוח החכם, המוצג כמסך במידות 88 או 99 אינטש, ממשק חיבור USB ותכנת שליטה ובקרה מובנית. כמו כן מציעה "רוגב" פתרון אחר הכולל מקרן, ולוח נייד, אשר הופך כל משטח לאינטראקטיבי.

גם חברת softec vision מציעה לעסקים עמדת מידע אינטראקטיבית המותקנת על הקיר ומאפשרת גלישה ברשת ופיצ'רים אשר מיועדים לייעל את תהליכי העבודה וניצול זמן הצוותים.

ואי אפשר בלי להזכיר את הלוח שהפך להיות שם עולמי- ה SMART, אשר מציע שיתוף מסכים ועדכון online למספר רב של משתמשים. המותג SMART דומיננטי ביותר במוסדות הלימוד ומציע חוויה אינטראקטיבית כולל שליחת השיעור המסוכם היישר אל הלפ טופ שלכם בסופו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG