מארגני תערוכת ה ISE- ארגון CEDIA ו-AVIXA, מסרו כי זו הייתה השנה המוצלחת ביותר מבין חמש עשרה השנים בהן הכנס מתקיים

לא פחות מ-1,296 חברות וארגונים הציגו בכנס, מהם 294 בפעם הראשונה.  מספר המבקרים הכולל הגיע ל-80,923, עליה של 10.3% לעומת השנה הקודמת. עבור 30% מהם היה זה הביקור הראשון בו. 

על פי הרישום המוקדם, התפוסה לכנס הבא כבר עומדת על 103% ביחס לכנס הנוכחי.

מייק בלקמן, מנכ"ל התערוכה, אמר: "זו היתה תערוכה נפלאה שהצליחה להשיג את כל מטרותיה בצורה מושלמת. אני שמח לדווח שמספר האורחים ושביעות רצונם מהתערוכה, לצד שביעות רצון המציגים, היו גבוהים מאוד. בשם תערוכת ה ISE וכל מי שעסק במלאכה, אני רוצה להודות לכל המשתתפים, למציגים, לשותפים שלנו וכמובן ל AVIXA ו CEDIA. השילוב המנצח הזה הפך את תערוכת ה ISE למה שהיא היום ומקנה לנו ביטחון להמשיך לצמוח מדי שנה".

בין האירועים המשמעותיים בתערוכה ניתן לציין את ההרצאה של הממציא והארכיטקט קארלו ראטי בנושא הבנייה והאבולוציה של ערים "מרגישות" ותשע ועידות בפורמט "עסק לעסק" (B2B) אשר עסקו בחדשנות ועיצוב פארק השעשועים "night-time spectaculars" מזווית האודיו – וידאו.

תחרות יוצאת דופן התקיימה תוך כדי שיתוף פעולה בין פסטיבל התאורה של אמסטרדם, אולם הכנסים בו התקיימה התערוכה (RAI) ומנהלי התערוכה. במהלך התחרות אמנים שונים הציגו יצירות וידאו-ארט במוזיאון הסרטים EYE שבמרכז העיר. בתחרות זכו פלוריאן ומייקל קויסטריברט על המייצג שיצרו, "חמישה פסים".

בתערוכה הוצגו כמובן גם טכנולוגיות חדשות ופתרונות עסקיים. השנה בלטו פיתוחים בתחום טלפוניה על גבי האינטרנט (IP), שידורים באמצעות טכנולוגיית אודיו- וידאו, מערכות מסחריות למציאות וירטואלית ורבודה ושילוב של השתיים, גידול במספר המכשירים לבתים חכמים, שילוט דיגיטאלי ומסכי LED זעירים. 

בתערוכה השנה ניתן היה לחזות גם בגידול של מספר מגמות משמעותיות כגון שימוש ברזולוציה של 4k מעבר למערכות בידור ("בכל מקום"), שימושים לאינטרנט של הדברים (IoT), הקרנה על גבי אובייקטים צורניים (Projection Mapping), העברת אודיו על גבי רשתות ויצירת שיתופי פעולה בין חברות שונות בתחום.

במסגרת הנוכחות הישראלית, שמתקרבת ל 1000 מבקרים, נחשפו כ 70 מנהלי מחשוב, מקבלי החלטות ובעלי תפקידים בתעשיית ה IT הישראלית, בפעם הראשונה לתערוכה הענק, פרי שיתוף פעולה של אנשים ומחשבים, אי וי מאסטר ואביקסה. חשיפה אשר צפויה לצמוח באופן משמעותי ב 2019. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG