איקאה כבר פזלה בעבר לכיוון שוק ה-AV והציגה סטנד משולב בטלוויזיה בשם Uppleva שהתקבל בקרירות (אף על פי שעדיין ניתן לקנות את הסטנד בלבד). בשנה שעברה הכריזה איקאה על שיתוף פעולה עם חברת האודיו סונוס, ונראה שהשנה ייתכן ותצליח להציג מוצר שיהיה יותר רלוונטי לשוק הפרטי והמשרדי הקטן.

הרמקול החדש שנקרא Eneby  הוא רמקול בלוטות' "טיפש" שמתומחר במחיר של 45  ו-80 פאונד בהתאם לגודלו (20 על 20 ס"מ או 30 על 30). מידותיו של הרמקול מתאימות לשתי סדרות המדפים הפופולאריות של איקאה, ה-KALLAX וה-EKET . את הדגם הקטן יותר אפשר לשאת ממקום למקום ואפילו להפעיל באמצעות סוללות שאמורות להספיק לשמונה עד עשר שעות.

הרמקול כולל מכוונים לטרבל ולבאס (הנמצאים בחלק הקדמי), כמו גם שקע אוזניות סטנדרטי למקרה שרוצים לחבר אותו למכשירים לא אלחוטיים כגון נגני MP3 או מחשבים אישיים (ניתן לחבר עד שמונה מכשירים שונים בשרשרת). מי שרוצה ליצור מראה מיוחד, יכול להסיר את הכיסוי הקדמי שעשוי מפוליאסטר ולהשאיר את הרמקול חשוף.

למרות שיתוף הפעולה עם סונוס, נראה שאיקאה רוצה לבדל את עצמה ולהציע מוצר במחיר עממי אשר לא ינסה בהכרח להתחרות ראש בראש עם המוצרים המובילים בקטגוריה שהמחיר שלהם יכול להגיע לעד פי שניים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG