סמסונג הציגה לוח אלקטרוני ייחודי בשם Flip המאפשר תצוגה אנכית או אופקית ברזולוציה של עד UHD

הלוח מיועד למצגות וישיבות, כאשר עד ארבעה אנשים יכולים לרשום עליו הערות במקביל באמצעות טושים אלקטרונים במגוון צבעים ועובי משתנה. הרישום על הלוח הוא בעל תחושה טבעית לחלוטין וללא עיכובים המאפיינים ציוד כתיבה אלקטרוני אחר.
על מנת למנוע שינוי של תכנים חשובים, ישנה אופציה לנעול את התכנים ולהגן עליהם בסיסמה.

ניתן כמובן לייבא אל הלוח מצגות ותמונות מאמצעים ממוחשבים, ולסדר אותם בחלונות ניתנים לשליטה או לגלול את התוכן שבתוכם. אופציה אחרת היא לשכפל את התצוגה של מסך הבית מהנייד או שולחן העבודה ממחשב נייד באופן חוטי או אלחוטי (דרך שבב NFC) ולמעשה להפוך את הלוח למקרן. 

ואם כל זה לא מספיק, הרי שבאמצעות האפליקציה של הלוח, הלוח והמחשב או הטלפון הנייד יכולים להיות מסונכרנים זה מול זה בזמן אמת. יחד עם זאת, מדובר בתכונה מתמקדת  הדורשת טלפון אנדרואיד חדש יחסית (החל מ-2016) התומך בתקן Miracast UIBC, שהוא למעשה חיבור תצוגה אלחוטי. לחילופין, אפשר להשתמש במחשב אישי וכבל Touch USB.

מערכת ההפעלה הייעודית של סמסונג, Tizen, מאפשרת לשמור מידע בתוך האחסון הפנימי של הלוח ולהכניס אותו למצב שינה, כך שאפשר להתחיל את הפגישה או הישיבה מהמקום בו הופסק הסשן הקודם.

המחיר הרשמי של ה-Flip הוא 2,700$ דולר, ויחסית ללוחות של המתחרים שיכולים להגיע עד ל-5000$, עדיין מדובר במחיר אטרקטיבי למדי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG