סמרטפון LET של סמסונג נבחר לדגם שישמש מעתה את כוחות הביטחון באנגליה עם יכולות כמו סטרימינג להעברת נתוני וידיאו ואפליקציות מיוחדות של זירות פשע. לדברי סוק ג'יה האן, משנה למנכ"ל בחברת סמסונג: "הצעד הבא הוא לספק את המכשירים לכל קהילת הביטחון והחירום"

חברת סמסונג כבשה יעד נוסף והפעם בבריטניה. דגם הסמרטפון ה- LTE של החברה נבחר כמכשיר שישמש מעתה את כוחות הביטחון הבריטים, ויחליף את הדגם הנוכחי של חברת Airwave.

מכשירי ה LTE פותחו ספציפית על מנת לספק תשובות לאתגרים של משטרה וכוחות חירום אחרים בשטח. כלומר, למכשירים נוספו עיצוב מחוספס לצורכי אחיזה נוחה יותר, עמידות למים, ומגוון יכולות שהוטמעו במיוחד לצרכים של כוחות הביטחון.

מערכות הביטחון בבריטניה בחרו בסמסונג

המערכת הישנה של Airwave התבססה על פקודות קוליות בעיקר. ואילו המכשירים החדשים יכניסו למערכת ממד חדש של תקשורת. היכולות כוללות סטרימינג להעברת נתוני וידיאו, אפליקציות מיוחדות של זירות פשע ושירות של זיהוי מקומות.

סוק ג'יה האן, משנה למנכ"ל בחברת סמסונג מסר: "הדור הבא במערכות התקשורת של כוחות החירום הוא נושא חשוב בסמסונג. הצעד הבא הוא לספק את המכשירים לכל קהילת הביטחון והחירום, על מנת שנוכל לתמוך בכולם בצורה הטובה ביותר".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG