סדרת מקרני הCrimson , שהוצגה לראשונה ב ISE אמסטרדם, תוצג בתערוכת MULTIMEDIA 2018 של אנשים ומחשבים ואי וי מאסטר ויש למה לצפות

סדרת המקרנים החדשה  Crimson, של חברת Christie Digital, הנה סדרת מקרני לייזר מסוג3DLP®, אשר מגיעים לעוצמות של עד 25,000 לומן, וכוללים את הטכנולוגיה הייחודית ה-BoldColor Technology Hz 60. 

מלבד האיכות הבלתי מתפשרת של חברת Christie,  מה שמאפיין את סדרת ה Crimson, היא החבילה האטרקטיבית שהיא מציעה בעיקר לחברות ההשכרה ולשוק המקצועי (אולמות אירועים, מוזיאונים ומרכזי מבקרים).

בזכות טכנולוגיה ייחודית, יצרה Christie מקרן קומפקטי ומוקשח אשר מותאם לתנאי השכרה ושינוע עם Low cost Of Ownership. עלות התפעול זולה משמעותית, בייחוד לחברות ההשכרה. לקוחות המכירים ועובדים עם מקרני Christie , יוכלו לשדרג לסדרת מקרני Crimson  ולהשתמש בעדשות הקיימות- בסדרות Christie M Series and Christie J Series, ובכך לחסוך לא מעט כסף. 

 

יותר בפחות

בנוסף, המשתמשים יעריכו את יכולת העיבוד Ultra-speed  של כריסטי TruLife ™ , אשר מאפשרת built-in warp & blend capabilities of Christie Twist. 

על ידי הוספת, Christie Mystique יפחיתו המשתמשים משמעותית את זמן כיול המקרן משעות לדקות, תוך חיסכון בזמן ובעלויות העבודה.

מיילס דונובן, Senior EMEA Channel Development Manager, אומר: "סדרת Crimson היא סדרת מקרנים מוקשחת, קלה לתפעול, להתקנה ולשינוע תודות למשקל ולצורה הקומפקטית שלה. היא מספקת פעולה שקטה ובעלת אוריינטציית 360 מעלות.
ה  IP5X- ספק כוח אטום מקנה ל Crimson שנים של אמינות ועלות תפעול נמוכה. כל זאת ללא פשרות על תמונה מלאת צבעים, תוססת ואידיאלית למרכזי מבקרים, מוזיאונים, פרקי שעשועים, מתחמי מציאות מדומה, זירות פנימיות וחיצוניות, אצטדיונים, מקומות בילוי, מגה אירועים, מרחבים ציבוריים ועוד."

 
מיילס דונובן. תמונה- Christie

דונובן מוסיף: "אני משוכנע כי הקהל בתערוכה יראה הבדל ניכר בעושר הצבע והבהירות עם Christie Crimson . סדרת Christie Crimson משלבת את טכנולוגיית זרחן הלייזר, הטובה ביותר אשר משיגה את הבהירות והצבע ההכרחיים כיום בשוק המתפתח- Live Production Reality Shows  .

 

את חברת Christie Digital  מייצגת בישראל חברת AVCOM.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG