האני מאמין של דר' קרמר

חברת Kramer Electronics הירושלמית השיקה את מרכז ההדרכות ה'קידמי' שלה הממוקם באייר פורט סיטי. המרכז הוקם במטרה לתת מענה למגוון פעילויות החברה במרכז הארץ וישרת קהלים שונים, החל מאנשי התעשייה והשותפים העסקיים של החברה, אשר יהנו מקורסים מעמיקים בהם יוכלו להרחיב את הידע על ביצוע התקנות, טיפול בתקלות ואף תכנון פרויקט באפקטיביות מקסימלית, דרך קורסים אשר 'נתפרו' במדויק לאנשי המפתח אצל לקוחות הקצה, אשר יוכלו ללמוד לתפעל את פתרונות ארגונם בעידן ה AV over IP על ידי למידת היסודות והמבוא לפתרונות ה AV של החברה, ועד אורחים אשר יוכלו לחוות חללי עבודה מצוידים שרוכזו במתחם.

 

עציון שמעוני, מנהל המכירות בישראל
ניר אליזוב, Pre-sale Manager

חברת Kramer משקיעה רבות בהידוק הקשר עם שותפיה ולקוחותיה, והמתחם צויד במגוון חללים עובדים אשר יאפשרו המחשה של פתרונות החברה הרבים. מהחברה נמסר שהמטרה העיקרית היא להעביר ללקוח הסופי את כל מה שהוא צריך על מנת לתפעל פתרונות AV.  

 

היעד לשנת 2018 עומד על עשרות קורסים והסמכות אשר יכללו חומר תיאורטי ומעשי, כולל תכנות וקינפוג במגוון קורסים אשר ימשכו בין חצי יום ועד מס' ימים.

 

בנוסף ישמש המתחם לקורסים עבור מנהלי מכירות של שותפי החברה מאחר והיכרות מעמיקה שלהם עם פתרונות החברה, יעניקו להם ערך אמיתי בתהליכי המכירה המורכבים.

Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: בוקר של טכנולוגיות - מגזין המולטימדיה והאודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG