נדרשים לקיים ישיבת הנהלה עם גורמים בחו"ל, לנהל ישיבת מו"מ קריטית מול ספק, לתת עדות מכרעת במשפט המתנהל בבריטניה, לחשוף את הסטארט אפ שלכם מול קרנות בחו"ל או להרצות מול קהל מרוחק בכנס חשוב? ישנם מקרים רבים בהם נדרש חדר ישיבות מתקדם ומאובזר לקיום שיחת וידאו איכותית – הכירו את חדר הישיבות המתקדם של ועידן

בלב ליבו של אזור העסקים בפתח תקווה שוכן חדר הישיבות החדשני של ועידן, אשר מהווה חלק מרשת חדרי ישיבות הפזורים ברחבי הארץ; מגדלי עזריאלי בתל אביב, מרכז ירושלים, חיפה וכן לפי דרישה בכל נקודה אחרת בארץ ובעולם.

החדר מתאים ל15 משתתפים סביב השולחן עם אופציה ל10 משתתפים נוספים ב"שורה שניה".

לחדר שני יעודים מרכזיים, הראשון הנו השכרה ללקוחות הנדרשים לקיים שיחות וידאו קונפרנס אד הוק והשני הנו כחדר הדגמת יכולות טכנולוגיות ללקוחות החברה וללקוחות פוטנציאלים.

בנוסף הוא משמש את עובדי החברה לישיבות שוטפות וקיום שיחות וידאו מול ספקים ולקוחות.

 

פגשנו את ניר רונן, מנכ"ל חברת ועידן

מתאים לפגישת העסקים הבאה שלך

מה מייחד את חדר הישיבות של ועידן?

בחדר מותקנת מערכת שליטה ובקרה אשר שודרגה לאחרונה ושולטת על תצורות שונות של ניהול ישיבה עסקית. בעזרת שליטה על התאורה, ההצללה, השמע ואמצעי ההקרנה, המשתמש בוחר את השילוב המתאים עבורו להעברת מצגת, ניהול שיחת וידאו, ישיבה סטנדרטית וכו'. ניתן כמובן לקבוע את אופן הצגת התכנים למשתתפים בישיבה.
החדר כולל את כל מה שנדרש על מנת לקיים שיחת וידאו קונפרנס איכותית ואפקטיבית; מסך תצוגה מקצועי בגודל 85", מערכת וידאו קונפרנס מקצועית של
Cisco בעלת מצלמה זום X 12 , מערכת הגברה עם רמקולים שקועים בתקרה, מיקרופונים רגישים ואיכותיים וכמובן את מגוון החיבורים המאפשרים הצגת תוכן למשתתפי הוועידה.

אילו חיבורי תקשורת קיימים בחדר?

מלבד חיבור WIFI וחיבור קווי של אינטרנט מהיר לנוכחים בחדר, קיים חיבור אינטרנט יעודי לטובת מערכת הוידאו וחיבור טלפוניה באמצעות ה-TRIO, מכשיר טלפון ועידה IP מתקדם מבית POLYCOM אשר כולל יחידת Visual+ לטובת שיתוף תכנים אלחוטי או קווי.

החדר ערוך לשימוש בכל מכשיר או מחשב שמביא הלקוח (BYOD) עם חיבורי HDMI, VGA או קישור אלחוטי לאמצעי ההקרנה שבחדר. נעשה גם שימוש בפלטפורמת הווידאו הארגונית (וידאו בענן) של ועידן, כך שבאמצעות חדר וידאו וירטואלי ניתן לחבר משתתפים נוספים מכל מכשיר. שירות הוידאו מוטמע בחדר כך שניתן לגשת אליו משלט מערכת הוידאו או ממערכת השליטה באמצעות מחשב.

חשבו על הכל

מה התחדש לאחרונה?

לאחרונה עבר החדר מתיחת פנים הן בצד הטכנולוגי והן העיצובי. בפן הטכנולוגי, כראוי לחברה המספקת פתרונות מקצועיים לחדרי ישיבות ובעיקר בתחום הווידאו קונפרנס, שולבו מערכות חדשות מהיצרניות המובילות בעולם: פוליקום, סיסקו, קרסטרון, לוג'יטק וסמסונג, הוכנסה מערכת שליטה ובקרה מתקדמת מבית קרסטרון והוחלפו מקרן תצוגה ישן וכן מסך תצוגה משלים במסך תצוגה גדול ומתקדם.

בהיבט האסתטי, החדר עבר עיצוב מחודש להשלמת האווירה החשובה לאפקטיביות של שיחות הוועידה – צביעה בצבע המתאים כרקע לוידאו, הדבקת טפט, ריהוט וצמחייה, כך שמתקבלת אווירה מקצועית מצד אחד ונעימה ועדכנית מצד שני. בנוסף לקוחותינו נהנים ממטבחון צמוד עם שירותי אירוח מפנקים.

האם תוכל לשתף לאילו מטרות משרת חדר הישיבות את הלקוחות שלכם?  

החדר משמש את לקוחותינו במגוון פעילויות, בעיקר בתחום הווידאו. אנו מארחים בו דיוני בית משפט מול חו"ל, הרצאות מרוחקות מול חו"ל, ישיבות דירקטוריון והנהלה של חברות, ראיונות עבודה בוידאו, ימי חשיפה לסטראטאפים מול קרנות הון סיכון ועוד.

כל שיחה כזאת מלווה טכנית ע"י נציג ועידן הדואג לחיבור הנקודות הרלוונטיות ובקרה שוטפת במהלכה. משתתפי הועידה יכולים להתמקד בשיחה עצמה בלבד. מעטפת מקצועית שכזאת עושה את ההבדל.

אילו שירותים נוספים מציעה החברה?

ועידן הינה חברה וותיקה ומנוסה בעולם הקונפרנסינג והיא מציעה מגוון שירותי וועידה ארגוניים מנוהלים בכל הפלטפורמות: אודיו, וידאו, Web ושירותים משולבים Collaborations Services . החברה גם משווקת מוצרים של היצרניות המובילות בעולם ומתמחה בהקמת חדרי וועידות באתרי הלקוח.
אנו מבינים את צרכי הלקוחות ומאפשרים להם מנעד שירותים רחב לרבות שירות 24/7, תוך ייעוץ והכוונה אובייקטיבית במהלך כל פרויקט. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG