ענף הבינה המלאכותית מגיע גם לחדר השינה. הטכנולוגיה מווסתת את בקרת האקלים בין הסדינים בכל רגע נתון ולכל אחד מאזורי המיטה, ואפילו מציעה את המיטה בבוקר

השינה היא אחד המשאבים החשובים ביותר לחידוש כוחות ולשמירה על רעננות. למעשה האדם הממוצע מבלה כ- 30% מהיום בשינה. למרות זאת עד לשנים האחרונות לא הייתה התייחסות טכנולוגית לשיפור איכות השינה.
אנו נוסעים בכלי רכב שמאפשרים בקרת אקלים, מחנים את עצמם באופן אוטומטי, ובקרוב גם ינועו בעצמם, אבל למיטה אנחנו נכנסים כשהיא קרה. אנחנו נאלצים לחמם או לצנן את כל החדר, או להיעזר בסדינים חשמליים שבטיחותם מוטלת בספק.
החדשות הטובות הן שלאחרונה מוצעים שדרוגים ושיפורים טכנולוגיים, שישפיעו לחיוב על איכות והיגיינת השינה שלנו.

אחד הפיתוחים המבטיחים של חברת SMARTDUVET הוא כיסוי מיטה שיוצר סביבת אקלים מבוקרת. בקרת הטמפרטורה מתאפשרת באמצעות קופסה, שמתחברת לתחתית המיטה, ומזרימה אוויר קר או חם. הקופסה נשלטת באמצעות אפליקציה מובנית, שמאפשרת לבחור את מידת החימום והקירור בהתאם לאזורי המיטה השונים, ולהגדיר מראש בדומה ל"שעון שבת" את זמן ההפעלה של מערכת בקרת האקלים.
מערכת הכיסוי משתלבת כ'כפפה ליד' – המוצר מוכנס לתוך כיסוי שמיכה סטנדרטי. אך בכך לא מסתכם הגימיק. המערכת מציעה באופן עצמאי את מצעי המיטה, וזאת בזכות מבנה אנטומי של שתי וערב שמופעל באמצעות חיישנים. בשלב זה זמין המוצר במכירה מוקדמת בלבד דרך אמזון (כ $200) ובאתר החברה.

חברת SMARTDUVET היא לא הראשונה שיוצאת עם מוצר של בקרת אקלים בשינה. חברות נוספות, מגייסות את טכנולוגיית 'ספוג הזיכרון' של NASA למצעים שמווסתים את האקלים. בקטלוג המוצרים של אתר "The Duvet Store" מוצגים מצעים וכלי מיטה שמבוססים על טכנולוגיה של סיבי בד מיקרוסקופיים וספוג זיכרון. בפיתוח של חברת "דופון" מזהים המצעים שינוי בטמפרטורת הגוף, בדרך כלל כשהוא מתחמם, מווסתים בהתאמה את הטמפרטורה ומונעים זיעה.
המחירים בין 27 לירות שטרלינג עבור כריות ועד 155 לירות שטרלינג לסט מצעים שלם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG