חברת האינטגרציה 'אבדור מערכות' מתמחה בתכנון וביצוע של פרוייקטים בתחום חדרי השליטה והבקרה בארץ ובביקוש ההולך וגדל שיש למערכות KVM over IP היא כבר צברה קילומטרז' עצום של ניסיון

"אנחנו מתפתחים עם הטכנולוגיה", מסביר ג'קי חבר, מנהל מכירות ופרויקטים בחברה ומוסיף " השתלבנו בשלב האפיון והתכנון כמעט בכל הפרויקטים שבהם היינו מעורבים". 

אבדור מערכות היא חברת אינטגרציה שמציעה פתרונות דיגיטליים מתקדמים לחדרי ישיבות ולחדרי שליטה ובקרה, פתרונות אודיו ווידיאו, ומשמשת כנציגה של המותגים המובילים בתחום: CRESTRON ,EXTRON, KRAMER,SILORA ,ATEN ועוד. השווקים שבהם פועלת אבדור מערכות מגוונים וכוללים את הסקטור המוסדי, רשויות מקומיות, התעשייה האזרחית ביטחונית, צה"ל, חברות אנרגיה ותשתיות, מוסדות פיננסים, מוסדות חינוך וחברות תקשורת. היכולת הביצועית של החברה כוללת את השלבים הראשונים ביותר בפרויקט כולל שלבי התכנון, כמובן שהביצוע אולם גם ייבוא ושיווק, התקנה ושירות. בשנים האחרונות הרחיבה החברה את פעילותה גם מחוץ לגבולות ישראל ופעלה בבואנוס איירס, ניגריה, אנגולה וגאנה.

 
ג'קי חבר- אבדור

אבדור מערכות היא אחת מתוך חמש חברות שמשתייכות לקבוצת אבדור, שהיקף פעילותה השנתי מוערך בעשרות מיליוני דולרים בשנה. 

מילת המפתח - אנשי מקצוע In House

ברזומה של החברה ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בתחום, ורשימה מכובדת של לקוחות כמו; משרד הביטחון, התעשייה האווירית, אלתא מערכות, חברת חשמל, בנק הפועלים, בנק לאומי, עיריית תל אביב, עיריית חולון, הוט, פרטנר, מפעלי ים המלח ועוד.

את ההצלחה זוקף ג'קי למקצועיות של החברה, אשר מתבססת לרוב על אנשי מקצוע IN-House, שעוברים הסמכות והדרכות אצל החברות היצרניות הגדולות בשוק. ג'קי חבר: "זה לא מובן מאליו לראות בענף שלנו חברה שכל אנשי המקצוע שלה הם IN-House. אנחנו מאמינים שזה מחזק את המקצוענות של החברה ומביא ערך רב ללקוחות".

ההתמחות המרכזית של החברה היא תכנון והקמת חדרי בקרה וחדרי מסחר/עסקאות, וכיום היא מבצעת פרויקטים רבים שמשולבים בהם מערכות KVM OVER IP אשר נהנות מביקוש גדול מאוד בחדרי שליטה ובקרה. 

מסכים מקצועיים

לצד חדרי הבקרה והשליטה מתלווה הצורך באמצעי תצוגה אשר לעיתים מאופיינים ומורכבים משישה ועד עשרה מסכים המהווים קיר וידיאו- VIDEO WALL. פתרון זה דורש מטריצה ובקר קיר וידיאו, וכמו כן כניסות ויציאות למחשבים על פי דרישה.

חברת אבדור היא היבואנית הבלעדית של מסכי הוידאו המקצועיים של יונדאי בארץ, אשר מוכרים בשל יכולת פעולה 24/7 ואורך חיים של למעלה מחמש שנים על בהירות מקצועית. אך עיקר הייחוד של המסכים מתבסס על פרמטר ה- Clean Bezel , כשהמסגרת של המסכים נעה בין 1.7 מ"מ ועד 5.5 מ"מ Bezel to Bezel, ומאפשרת יצירת תמונה רציפה על קיר מסכים ענק, שמשודרת בשרשור מבקר וידיאו.

בפרויקט לחברת הוט הורכב קיר מסכים מקצועי בגודל של 12 מסכים 3*4.

Turn Key Project – משלב הבינוי ועד למסירת המפתח

חלק גדול מהפרויקטים של אבדור מערכות מבוססים על שיטת Turn Key Project. ג'קי: "אנחנו מסוגלים להתמודד עם פרויקטים של Turn Key, החל מרמת הבינוי של חדר הבקרה והשליטה, נקודות חשמל, תשתית תקשורת, ועד שהלקוח מקבל מפתח ויכול לתפעל את החדר".

אחד מפרויקטי ה Turn Key נעשה במשל"ט (מרכז שליטה) בתל אביב.

לצד האינטגרציה- ייצור עצמי של ריהוט ייעודי לחדרי בקרה

בנישה נוספת של פעילות, מייבאת אבדור את חברת ERICHKELLERE השוויצרית לשולחנות בקרה ובנוסף מייצרת החברה שולחנות ייעודיים למכשור בחדרי שליטה ובקרה. השולחנות שמייצרת אבדור, מתחרים במוצרים דומים שמגיעים מחו"ל והם בעלי יתרון מובהק במחיר. קטלוג מוצרי השולחנות של אבדור כוללים דגמים שונים, ומציעים אופציה של קירור מובנה.

בפרויקט ביצוע חדר עסקאות לבנק ברקליס נעשה שילוב של שולחנות ייעודים של חברת ERICHKELLER למכשור של החברה. "הפלוס הגדול של השולחנות הוא מערכת קירור מובנת ששומרת על הטמפרטורה, מונעת התחממות של המכשור ובכך מאריכה את אורך חייהם של המכשירים הטכנולוגיים", הסביר ג'קי.

חדרי ישיבות חכמים

מענה נוסף שמציעה חברת אבדור מערכות הוא חדר ישיבות חכם, טכנולוגיה שהביקוש אליה הולך וגדל, וצפויה להיות חלק אינטגרלי מהענף המסחרי ובשוק ה-SMB.

מה הידע הנדרש לצורך הקמת חדר ישיבות חכם? 

ג'קי: "יש צורך לבנות מערכת שנותנת פתרון לשליטה מלאה וחכמה על מספר רכיבים כגון מקרנים, מערכות צפייה ומולטימדיה, מערכת תאורה, וילונות ותריסים חשמליים, מסך הקרנה חשמלי, מערכת מיזוג אוויר, חיבור רשת ומחשבים ניידים, מערכת אודיו או וידיאו קונפרנס. הפתרון מספק מערכת שליטה נוחה וחכמה, שמאפשרת ניהול בעזרת מערכת דיגיטלית, כמו: מסך מגע, טאבלט או סמארטפון, ויש אפשרות גם למערכת אנלוגית (קיפד לחצנים). הפתרון שאנחנו מציעים הוא מערכת אמינה וידידותית עבור המשתמש הסופי, והוכחנו זאת במאות חדרי ישיבות שהקמנו בארץ. המערכות שלנו פתוחות לעדכון ולשדרוג טכנולוגי עתידי, ומותאמות לכל תקציב או דרישת הלקוח".

פתרונות מקצועיים לשילוט דיגיטלי

אבדור מתמחה במתן פתרון כולל לאספקה ולהטמעה של מסכים מקצועיים שייעודם הוא הנגשת מידע ופרסום, פתרון מבוקש על ידי רשתות שיווק, הסעדה, בתי קפה, הלבשה והנעלה, בנקים ועוד. לקוחות של החברה בתחום זה הם קופת חולים מכבי, רשת טיב-טעם, אמריקן איגל ובנק הפועלים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG