לכיתות הלימוד בארבעה בתי ספר בבדשייר הוכנסו מערכות למידה אינטראקטיביות. מובילי השינוי סבורים שמעבר לתועלות הטכנולוגיות הרבות מסתתרת גם הזדמנות לאפשר למורים בפעם הראשונה גמישות בדרכיי ההוראה. החינוך צועד קדימה

 

לצד השינויים בעולם מתקדמות שיטות ההוראה ברשת בתי הספר לינדן (LINDEN) בבדשייר באנגליה. בארבעה בתי ספר, שבהם נעשה עד כה שימוש באמצעים טכנולוגים מוכרים, כמו הדסקטופ, הוכנסו מערכות חדישות שהפכו את הכיתות לאינטראקטיביות. בהנהלת בתי הספר סבורים שהמעבר לאמצעים אלה מאפשר למורים גמישות בדרכי ההוראה.

https://youtu.be/eEuLtwBdwrg

ניק רוולי, מנהל IT ומנהל צוות ההתקנה, היה אחראי על הנגשת המערכות לצוות המורים ולתלמידים. לדבריו, "המטרה היא להפוך את הטכנולוגיה לכמה שיותר נגישה. השימוש במסכי מגע חכמים הם פתרונות טכנולוגיים, שמאפשרים לצוות המורים להדליק את המסך ופשוט להתחיל לעבוד, בין אם זה בעזרת אפליקציה מובנת או בעזרת אפליקציה חיצונית".

בתהליך אפיון הפתרון נמצאה מערכת ה- Clevershare כמתאימה ביותר לשלוט על המסכים ועל התוכן. המערכת מאפשרת למורים להציג את התוכן הרצוי ישירות ממחשב הלפטופ שלהם על גבי המסכים שבחדר. הצגת התוכן נעשית בקלות, כיוון שמערכת ה- Clevershare הינה פתרון המאפשר הצגת תכנים באופן אלחוטי. "המשמעות היא שהמורים יכולים לשבת עם הילדים במקום להיות מקובעים מאחורי השולחן שלהם בקדמת הכיתה", הסביר רוולי.

לוח וגיר OUT לוח חכם IN

מסכי ה Clevertouch בגודל 84 אינץ', מציגים את התוכן ברזולוציות גבוהות ומוצבים על סטנדים מיוחדים שמאפשרים גישה גם לילדים קטנים יותר באמצעות התאמת גובה המערכת לגובה הילדים בכיתה. המסכים בעלי רמת אינטראקטיביות גבוהה ומאפשרים ביצוע פעולות ותרגול על ידי המשתמשים. מאחר והם יכולים לשמש כ"תחנה" גם ללא חיבור לאינטרנט, יכולים המורים לעשות שימוש באפליקציות מובנות בכל זמן.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG