במסגרת המדור "האנשים שמאחורי המותג" ערך צוות AVMaster מבית אנשים ומחשבים ראיון עם לוני מור-חיים, מנכ"ל ובעלים של קומוידי. לוני, אב לשניים, מתגורר בהוד השרון.

לוני מור חיים קומוידי תקשורת comvid
לוני מור חיים, מנכ"ל קומוידי תקשורת

התחלתי את דרכי בתחום הטלפוניה בצבא – בסדיר ובקבע. לאחר שחרורי התחלתי לעבוד בחברת "פרטנר" כמעט עם הקמתה. במסגרת התפקיד ב"פרטנר" הקמתי את תחום "שירותי ערך מוסף" אשר כלל את שירותי ה- SMS, MMS, כוכביות, אפליקציות, שירותי וידאו וכו'. במהלך עשר שנות עבודתי ב"פרטנר" השלמתי תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במנהל עסקים.

את דרכי המקצועית המשכתי כסמנכ"ל טכנולוגיות בחברת סטארט אפ בתחום הרומינג. לאחר מכן כמנהל אגף הנדסת IP ואפליקציות בתדיראן ולאחר מכן בחברת נטויז'ן שם שימשתי כמנהל מחלקת תפעול הרשת. לאחר רכישתה של נטויז'ן על ידי סלקום מוניתי לתפקיד מנהל תחום אינטגרציה ושירות בבית לקוח אשר כללה אחריות על הקמה ותפעול כלל השירותים המסופקים ללקוחות העסקיים של סלקום ונטוויז'ן. באוקטובר 2012 הקמתי את חברת קומוידי תקשורת, חברת בוטיק המתמחה בתכנון ואינטגרציה של מערכות וידאו קונפרנס (VC) ומולטימדיה, המוסמכת למכור, להתקין ולספק שירות למערכות של AVAYA) RADVISION) ופוליקום.

מה היקף הפעילות שלכם מול AVAYA?
אנחנו מתמקצעים במערכות מסוג מאוד ספציפי, צוות המומחים שלנו מחזיק בהסמכות המחמירות הנדרשות והם בעלי ניסיון רב בהתקנת הציוד של AVAYA ו-Polycom. כנותן תמיכה לתחום הוידאו קונפרנס (VC) אתה חייב הסמכות וידע רב ואף נדרש להחזיק מעבדה וציוד להדגמות. כיום כמעט כל מי שצריך התקנה של מערכות AVAYA פונה אלינו, אינטגרטורים ולקוחות סופיים, בשל היותנו האינטגרטורים המוסמכים ובעלי הניסיון הרב ביותר בהתקנות ובשירות.

איזה מסר עיקרי היית רוצה להעביר ללקוחותיך ?
מסר חשוב שהייתי רוצה להעביר ללקוחות שלנו ולארגונים נוספים אשר עומדים לפני פרויקט או רכישת ציוד הוא שהשורה התחתונה בהחלט חשובה ועבודתם של אנשי הרכש חשובה לא פחות אולם יש לתת תשומת לב גם לפרמטרים הבאים: איכות ומקצועיות ההתקנה, איכות השירות (מומלץ שקריאות יטופלו מול הגורם המקצועי ביותר הקיים ולא יעברו מספר ידיים) וכמובן המחיר על תחזוקת המערכות עם תום האחריות.

לדעתי כדאי לנציגי הלקוח, בין אם ממחלקת הרכש או ה-IT, להתייחס להסמכות של הספק, תאימות ציוד המעבדה שלו, רמת השירות והניסיון ולתת משקל רב יותר ליום שאחרי: כיצד החברה מטמיעה את המערכות בצורה הטובה ביותר עם צוות התמיכה הקיים שלה לצד התמיכה והשירות שמעניק האינטגרטור אשר מבצע את הפרויקט.
הערך המוסף עליו אנחנו מקפידים בקומוידי תקשורת הינו הליווי עקב לצד אגודל בהטמעת המערכת בחצר הלקוח והחדרת "תרבות הוידאו" אל משתמשי הארגון כך שהשימוש במערכות יהיה קל לתפעול בדיוק כמו שימוש בטלפון השולחני.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG