AlpenCapital לוגובשל עלייה גדולה בתיירות המגיעה למדינות אלה, קניוני ענק, פארקי שעשועים, ערי מגורים ותעשייה חדשות וכן אירוח של אירועים בינ"ל עצומים, צפויות מדינות המפרץ הערביות להשקיע סכומי עתק בפתרונות Pro AV שונים בהיקף של 285 מיליארד דולר עד לשנת 2018, כך על פי תחזית של חברת Alpen Capital המתמחה בחדירה ופילוח שווקים במדינות המפרץ ודרום אסיה.

אירועי ענק הצפויים להיערך במפרץ וביניהם World Expo 2020 אשר ייערך בדובאי ויארח לבדו כ-25 מיליון מבקרים וגביע העולם בכדורגל לשנת 2022 אשר ייערך בקטר, צפויים להכניס למדינות המפרץ עשרות מיליוני תיירים ומבקרים שיתארחו בבתי המלון, יבקרו במרכזי הקניות וישתמשו בתשתיות המתקדמות שם. כל אלה דורשים מגוון פתרונות למגזרים השונים כאשר הבולטים ביותר מביניהם הם עמדות מידע אינטראקטיביות, מראות אינטראקטיביות, פרסומות הולוגרמה, ציוד אודיו, תאורה ועוד.

על פי דו"ח של אינפוקום אינטרנשיונל, המזרח התיכון הוא אחד מהאזורים בעלי הצמיחה הגבוהה ביותר בתעשיית האודיו וידאו המקצועי, עם 72% אחוזי צמיחה משנת 2012 ועד 2016 והיקף מכירות של 2.8 מיליארד דולר כאשר אזור המזרח התיכון ואפריקה בכללו נהנה מצמיחה בהיקף של 64%. איחוד האמירויות נחשבת למרכז תעשיית האודיו וידאו עסקי במפרץ, עם צמיחה של 71% משנת 2012 והיקף של 1.2 מיליארד דולר בשנת 2016 לבדה.

ההכנות ל"דובאי אקספו 2020" בעיצומן

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG