כיכר פיקדילי, אולי אחד מסימני ההיכר היותר מזוהים עם לונדון, זוכה למתיחת פנים טכנולוגית בזכות מסגרת דיגיטלית ודינאמית

שילוב מנצח של מסכים בטכנולוגיית LED וטכנולוגיית זיהוי פנים, מחזירה את פיקדילי לימיו הגדולים, כאתר מרכזי בו מותקן המסך הגדול באירופה בו יוקרנו פרסומות של המותגים הגדולים והמפורסמים בעולם.

עד לפני זמן קצר הקרנת הפרסומות בכיכר המפורסמת נעשתה על גבי שישה מסכים נפרדים. "לנד סקיוריטי" הבעלים של "אורות פיקדילי", הבינו שהגיע הזמן לשינוי ושכרו לפני כשנתיים את חברת Ocean Outdoor הלונדונית לנהל את פרויקט שדרוג הפרסום הדיגיטלי במטרה ללכוד מחדש את תשומת ליבם של העוברים והשבים.

מחזירים עטרה ליושנה בפיקדילי
Ocean Outdoor

"נראה כי הקהל מצפה לחווית תוכן עשיר ודינאמי יותר שמצריך טכנולוגיה חדשנית שכבר זמינה לנו" מציין ג'ון קילפידר, מנהל האופרציה והטכנולוגיה בחברת Ocean Outdoor. "מגמת הפרסום החדשה מבוססת על מיקוד אישי ויצירת אינטראקציה גבוהה יותר עם הלקוחות הפוטנציאלים, וזה בדיוק מה שהפירמות הגדולות מחפשות על מנת לחשוף את המוצרים והשירותים שלהם. רוב המסכים באתר היו בעובי של 10-16 מ"מ וכבר הגיעו לסוף חייהם, התזמון היווה הזדמנות נהדרת לבחינת הפוטנציאל של האתר והתקבלה החלטה לעשות שימוש במסך אחד גדול, אשר מאפשר גמישות יצירתית".

המסך החדש בעובי של 8 מ"מ בטכנולוגיית לד, מותאם לשידור בתנאי תאורה חיצוניים, ומאפשר לבטא באופן המיטבי ביותר את צרכי התצוגה במיקום יוקרתי מעין זה. השדרוג נמשך כ 9 חודשים וכלל הקמת פיגום להגנה על הולכי הרגל, החלפת ששת המסכים הישנים, הקמת מבנה תומך מפלדה עבור המסך החדש ושדרוג חיבורי החשמל באתר.

"המסך החדש נדרש לטכנולוגיה ברזולוציה גבוהה במיוחד, כמו UHD ואף גבוהה יותר", הוסיף קילפידר.

מסך אחד גדול, אשר מורכב ממספר מסכים מתואמים.

הפתרון שנבחר כלל הצבת מסך בטכנולוגיית K4 אשר מתאים לשטח המיועד מבחינת הרזולוציה ומסוגל להחליף באופן דינאמי את התוכן, ובכך מאפשר 'מעורבות' גבוהה יותר של הקהל. המסך אף מאפשר למפרסמים לשלוט בתוכן. האתגר המרכזי היה לוודא שהפרסום מגיע אל כל קצוות הכיכר, והוא התאפשר באמצעות רוטציה בין מסכים בגדלים שונים אשר מופעלים באופן סימולטני ומשדרים את התוכן בטיימינג מושלם.

המסך מצויד במערכת אשר שולחת התראה בזמן אמת במקרה של תקלה, וכמו כן בטכנולוגיה המאפשרת העברת שידורים חיים בזכות כבילה ותקשורת מתאימים.

 

מקור

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG