הלוח החדש מבוסס על מסך מגע בגודל 50.5 אינץ' ברזולוציית 4K שמשולבות בו מצלמות, רמקולים וגם מיקרופונים רגישים במיוחד

הלוח הלבן החדש של מיקרוסופט, Surface Hub 2, פשוט מרשים (תמונה: Microsoft)

 

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על הדור השני של לוח העבודה הדיגיטלי שלה. לפי החברה, Surface Hub 2 מציע עדכון ושדרוג מסיבי כדי לשמש ככלי מודרני לעבודה משותפת בחדרי ישיבות ובמרחבי היוועדות. חלק מהשדרוג בא לידי ביטוי מסיבי בתצורה והוא דק יותר, קל יותר וגם קל יותר לשימוש מאשר הלוח הדיגיטלי הראשון שהשיקה החברה תחת המותג הזה.

Surface Hub 2 מבוסס על מסך רב מגע בגודל של 50.5 אינץ' ביחס היבט של 3:2 וברזולוציה של 4K, ואף למעלה מכך. מבחינת החברה מדובר בקנבס דיגיטלי שמטרתו לעודד לקום אליו ולעבוד בשיתוף פעולה עם החברים לקבוצה. הלוח החדש תומך בכלי שיתוף הפעולה שמציעה מיקרוסופט, כולל Microsoft Teams ו-Microsoft Whiteboar, לצד כלים מסורתיים יותר כמו Office 365 ו-Windows 10 וכן אפשרות להתחבר למידע ששמור בענן.

הלוח גם מאפשר שיתוף פעולה מרחוק עם שילוב של מצלמות 4K, מערך מיקרופונים רגישים במיוחד שיכולים לקלוט דיבור באופן נקי גם ממרחק יחסית גדול בחדר, וכן רמקולים. ויותר מכך, את הלוחות הללו ניתן להציג באופן אופקי ולא רק אנכי, והמצלמות מתאימות את עצמן לזווית השונה. בנוסף, ניתן לחבר כמה לוחות Surface Hub 2 כדי ליצור תמונה גדולה ומרשימה עוד יותר עם השתנות דינמית של התמונה בהתאם לציר התצוגה שלה, ולפי התמונות שהחברה סיפקה, כנראה מדובר בשילוב של עד ארבעה לוחות, שלאו דווקא חייבים להיות צמודים זה לזה.

דינמיות? תוסיפו לזה גם ניידות

מיקרוסופט מציעה גם לרכוש את המעמדים הניידים שפותחו יחד עם חברת סטילקייס (Steelcase) ומאפשרים להניע את הלוח בחדר ממקום למקום, במצב אופקי או אנכי לפי הצורך.

ואם זה לא מספיק, שולב בלוח גם קורא טביעת אצבע כדי לאפשר זיהוי מהיר של משתמשים, כשהמערכת מאפשרת זיהוי של כמה משתמשים מורשים בו זמנית כדי להתיר את העבודה המשותפת. יש גם תמיכה בעט אלקטרוני ייעודי שמאפשר לשרבט ולשרטט כל דבר על המסך, כולל הערות ידניות.

"יש צורך בהתקן שניבנה עבור קבוצות עבודה ותוכנן לסביבות העבודה החדשות, וכדי לעזור לאנשים לשתף פעולה בין אם הם נמצאים במשרד, או מטיילים בעולם. הוא נועד לספק יותר מיכולות להעברת מידע, והוא עובר לעולם בו משתפים פעולה בזמן אמת בדרך יעילה ואינטואיטיבית", כתב פאנוס פאנאי, מנהל המוצר הראשי, בבלוג הרשמי של מיקרוסופט.

ההכרזה החדשה אינה כוללת תאריך יעד להשקה כמו גם לא את המחיר שתדרוש החברה עבור Surface Hub 2.

https://youtu.be/7DbslbKsQSk

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG