מה אומר לכם המושג 'שולחן עבודה'? לפני עשרים שנה הוא היה משטח אישי עם ספרים ומגזינים, וכיום הוטמע לסביבת העבודה הממוחשבת. חברת Crestron מציגה פתרונות לעידן של סביבות עבודה דינמיות ומשתנות

סביבת העבודה המודרנית שונה מאוד מסביבת העבודה שהכרנו לפני עשר ועשרים שנה, אז לרובנו כבר היה מחשב שולחני ששימש בעיקר עבור עיבוד תמלילים. Google נוסדה רק בשנת 1998 והאינטרנט היה עדיין בחיתוליו. מרבית ה"יישומים המשרדיים" תפסו לא מעט מקום על שולחן העבודה, האמיתי – לא הווירטואלי, כמו; עיתון, יומן פגישות, ספר טלפונים ועוד.

מי הזיז את שולחן העבודה שלי?

עשר שנים מאוחר יותר, שנת 2008 ואילך, יותר ויותר שירותים נצרכים בעזרת המחשב הנייד. לרובנו כבר יש אפליקציית Contacts כזו או אחרת, את לו"ז הפגישות אנחנו מנהלים בעזרת Outlook או Google Calendar, וספר הטלפונים שמור בטלפון הנייד.

תמונת מצב לשנת 2018 – שולחן העבודה שלנו נקי כמעט מכל אמצעים אחרים, למעט המחשב והטלפון הנייד. כמעט כל השירותים המשרדיים שבהם אנחנו משתמשים נגישים לנו מכל מכשיר נייד, ומכל נקודה בעולם – זמינות, גמישות וניידות הן שם המשחק.

מי הזיז את שולחן העבודה שלי? 2

כיצד השינויים הללו משפיעים על חדרי הישיבות שלנו?

הגמישות והניידות המתאפשרות היום גורמות לארגונים לבחון מחדש את סביבת העבודה שלהם. העובדים בארגון כבר אינם כבולים לשולחן עבודה פיזי וספציפי, ויכולים לעבוד במגוון רב של סביבות משרדיות – עמדות Open Space "חמות", פינות ישיבה א-פורמאליות ועוד. במקביל משפיעות תמורות אלו בעיצוב המשרדים המודרניים באופנים נוספים. למשל, המגמה ההולכת וגוברת של עבודה ב- Open Space דורשת מצד אחד הקצאת אזורים שבהם אפשר לקיים שיחות פרטיות בארגון באופן דיסקרטי, ומצד שני נדרשים מספר גדול יותר של חדרי ישיבות קטנים (Huddle) לישיבות צוות קטנות, אשר היו מתקיימות לעיתים רבות בחדרים פרטיים.

הלכנו לשמוע מחברת Crestron כיצד מותאמים פתרונות החברה לדרישות העכשוויות בעולם. עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל הסביר את ההתאמה.

מי הזיז את שולחן העבודה שלי? 3

”המגמה לפיה יותר ויותר ארגונים משקיעים במספר רב של חדרי Huddle וחדרים בינוניים בארגונים, לעיתים על חשבון חדרים גדולים יותר, הולכת וגוברת בשנים האחרונות, ואיתה הדרישה ליכולות UC דינאמיות באותם חדרים, ותמיכה במגוון רחב של פלטפורמות UC. חלק ניכר מהמוצרים והפתרונות שהציגה Crestron בשנים האחרונות מוכוון במיוחד לדרישות האלו, ובראשן כמובן מערכת ה-Mercury, שמאפשרת קיום שיחות טלפון ו-UC, הצגה קווית ואלחוטית ועוד, תוך הקפדה על חווית משתמש קלה ופשוטה".

בנוסף, לטובת התמצאות קלה בארגון, איתור חדרי ישיבות פנויים, ובחלק מהארגונים אף לטובת תאי “Phone booth” לשיחות טלפון פרטיות, הציגה Crestron לאחרונה את פתרון ה-SSW, שמאפשר הצבת שילוט צבעוני מחוץ לכל חדר, והצגת סטטוס הפניות של החדר.

מי הזיז את שולחן העבודה שלי?

ב-Crestron מעוניינים שחווית המשתמש בכל החדרים תהיה אחידה ופשוטה ככל הניתן. "הטכנולוגיה בכל טלפון נייד מודרני היא לא פחות מורכבת מהטכנולוגיה שקיימת בחדרי הישיבות. ועדיין בעוד מרבית האנשים משתמשים בסמארטפון מדי יום כדי לצלם, לשלוח תמונות, להגיב ברשתות החברתיות ועוד, הם נמנעים מלהשתמש בלמעלה מ-60% מחדרי הישיבות בחברות שבהן הם עובדים, מאחר והם חוששים להתמודד עם התפעול של אותן מערכות. לכן שמנו דגש מיוחד על ממשק משתמש קל ופשוט במערכות ה-Mercury, וחזרה עליו גם בחדרים המורכבים יותר בעזרת תוכנת ה-AV Framework שלנו המגיעה Out of the box עם כל מערכת DMPS, ואף בחדרים מורכבים עוד יותר המתוכנתים בסביבת ה-Studio שלנו. באופן הזה כאשר אנחנו מצליחים לייצר חווית משתמש חיובית ורפטטיבית בכל החדרים בארגון, אנחנו מקלים באופן דרמטי על השימוש בחדרים, ומשפרים את חווית המשתמש באופן דרמטי".

מי הזיז את שולחן העבודה שלי?

פתרון נוסף ומעניין במיוחד שהציגה Crestron, מרחיב את חווית השימוש גם לחללים הפתוחים בארגון – פינות הישיבה הא-פורמאליות, שבהן מתקיימות פגישות לא רשמיות רבות. במהלך תערוכת Infocomm האחרונה הציגה Crestron את פתרון ה-FreeForm, אשר יחל להימכר בתחילת שנת 2018. המערכת כוללת מנוע גרפי מתקדם שמתחבר ישירות ל-Exchange ומציג את לו"ז ה"חדר" על גבי תמונות מותאמות אישית, ומאפשר הצגה אלחוטית בעזרת פלטפורמת ה-Wireless Presentation של החברה – AirMedia, או באמצעות כבל HDMI, במידה והדבר נדרש. באופן הזה מבקשת Crestron "לצבוע" את החללים הפתוחים בארגון, ולספק בכל הארגון חווית הצגה קלה ופשוטה לכל העובדים.

מי הזיז את שולחן העבודה שלי?

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG