ארגונים שלא מבינים את המשמעות הויזואלית של התקשורת הבינאישית, מפספסים ובענק.

אותה שיחה, אותם מסרים אבל בעוצמות גבוהות בהרבה. הכי קרוב לשיחה פנים-אל-פנים.

 

שיחה עם לקוח שבה ניתן לראות האחד את השני, לחוות את התחושות האמיתיות ולהתקרב, שיחת מו"מ עם ספק שתאפשר לך להשיג חוזה טוב יותר, או שיחת וידאו עם הצוות שהופכת את המסרים למחייבים יותר ואת המשתתפים למוחשיים.

 

 

ועידן מציעה שירותי ומוצרי וידאו קונפרנס במחיר מתאים לכל ארגון.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG