לא מזמן השיקה חברת ועידן את שירות ה- Cloud Video החדש שלה וכבר היא יוצאת עם חידושים ויכולות נוספות ללקוחותיה. לדברי מנכ"ל החברה, ניר רונן, היקף החברות המשתמשות בשירות ותחומי השימוש המגוונים מניע את החברה להרחיב את השירות ולשדרגו. ועדיין לא נאמרה המילה האחרונה

חברת ועידן, ספקית פתרונות הקונפרנסינג, השיקה לאחרונה מספר חידושים בשירות הווידיאו הארגוני Veidan Cloud Video. לדברי ניר רונן, מנכ"ל ועידן: "עם הצטרפותם של לקוחות רבים מתחומי פעילות מגוונים ובהיקפים שונים צובר שירות הווידיאו בענן שלנו תאוצה. מעבר ליכולות הבסיסיות המאפשרות הצטרפות של 50 משתתפים מכל מכשיר, יישום או סביבת עבודה, יכולות שיתוף תכנים, הקלטה ושידור סטרימינג, אנו פועלים לשדרוג היכולות ומענה על צרכי הלקוחות".

ניר רונן, מנכ"ל ועידן

כאמור נוספו מספר שיפורים וחידושים לשירות הווידיאו הארגוני שמצטרפים ליכולות הקיימות. הראשון שבהם הוא הקמתם של שני POP's חדשים, אחד ביפן והשני בדרום אפריקה המצטרפים ל 15 POP'S שכבר קיימים. "התוספת הזו משלימה פריסה בכל אחת מהיבשות ומרחיבה את רשת הווידיאו הפרטית, המובטחת והמאובטחת. כל אתרי התשתית מקושרים ביניהם בקווי אינטרנט פרטיים (MPLS) היוצרים רשת וידיאו איכותית ושרידה", ציין רונן.

ממשיכה לחדש – ועידן משדרגת את יכולות שירות הווידיאו הארגוני בענן

בנוסף שודרגה אפליקציית הווידיאו בניידים (IOS+אנדרואיד), כך שמעבר להשתתפות באמצעותה בשיחת הווידאו, היא מאפשרת כיום גם להשתמש בסמארטפון כשלט רחוק לחדר הווירטואלי האישי או הקבוצתי, גם ללא הצטרפות לשיחה. הפעולות המתאפשרות באמצעות האפליקציה הן צירוף משתתפים נוספים, השתקת משתתפים, ניתוק משתתפים, נעילת החדר ועוד.

ממשיכה לחדש – ועידן משדרגת את יכולות שירות הווידיאו הארגוני בענן

חברת ועידן מחדשת גם בגזרת המחירים, ולאחרונה נכנסו לתוקף מחירים חדשים והנחות משמעותיות בהצטרפות לשירות ניהול ושליטה במערכות וידאו (endpoint). שירות זה משמש כרובד משלים לשירות הווידיאו עצמו והוא מאפשר רישום מערכות הווידיאו לשירות, שימוש בספריית נמענים, ניטור שימושים ותקינות ויכולות Firewall Traversal.

ממשיכה לחדש – ועידן משדרגת את יכולות שירות הווידיאו הארגוני בענן

חידוש נוסף שעולה בקרוב לאוויר הוא Gateway חדש ל Skype 4 Bus, שיאפשר לקיים שיחה ישירה בין יוזר של ועידן ובין יוזר של S4B. יכולת זאת מצטרפת לשקיפות ולגמישות בהצטרפות יוזר S4B לחדרים הווירטואליים בשירות כבר כיום.
רונן הוסיף על החידושים בשירות הענן, "עדכנו את תקופת ההתנסות בשירות כך שאינה מוגבלת בכמות היוזרים והחדרים הווירטואליים, ומאפשרת גמישות מרבית להתנסות כלל חברתית בטרם הצטרפות לשירות".
בועידן מבטיחים חידושים נוספים בקרוב, ביניהם קיום צ'אט מובנה בחלון הווידיאו בזמן שיחה פעילה ובנוסף קישור ייחודי לשיחת אד-הוק שלא תהיה בתוקף בסיומה וזאת מעבר לכתובת החדר הקבועה של בעל החדר הווירטואלי.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG