חברת "ארגוקום" בשיתוף עם חברת "Cis" מציגות פתרון חדשני למערכת תמלול שיחות על בסיס קבצי שמע. בניגוד לפתרון הרווח בשוק, שמבוסס על מילות מפתח או אינדקס פונטי, הטכנולוגיה שפיתחה חברת "Cis" מבוססת על רשתות נוירונים ועל למידה עמוקה. התוצר שמתקבל הוא בעל ביצועים גבוהים מבחינה אקוסטית ולשונית, ומתאים לשוק הישראלי.

אבי לוי, סמנכ"ל מכירות של חברת ארגוקום מסר: "השקענו לא מעט בצרכים של השוק הישראלי ובחידוש של תמלול בשפה העברית ברמה גבוהה. המערכת נותנת מענה נרחב לגופים שמבצעים בקרת איכות ולגופים שמעוניינים לבצע חיפוש מידע, וכן נותנת מענה לרגולציה שדורשת תמלול לחדרי דירקטוריון וחברות ביטוח ". עוד נמסר שהתקנת המערכת פשוטה ומבוססת על שרת קיים או ייעודי.

מערכת לתמלול קבצי שמע מבית "ארגוקום"

 

ממשק נגיש למשתמש
בשונה מחיפוש של שיחות מוקלטות על פי פרמטרים של זמן, מקום או בעל תפקיד, מערכת תמלול קבצי השמע מאפשרת למצוא בפשטות ובקלות שיחות מוקלטות, ולקבל תוצאות שמהן אפשר לברור את השיחות הרלוונטיות. זאת באמצעות ביצוע חיפוש על פי ערך אחד או קבוצת ערכים במערכת ההקלטה של "ארגוקום".
כמו כן, ניתן לייעל את תהליך החיפוש בביצוע תיוגים, שמירת חיפושים דומים ועוד.

היכולת לקרוא ובמקביל להאזין לשיחה המתומללת משמש יתרון עבור עסקים, ששואפים לשפר את ביצועיהם ולשכלל את תהליכי הלמידה שלהם.  

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG