החברה הכריזה על PX1005QL – מקרן המיועד לשימוש באודיטוריומים, מוזיאונים, תאטראות וכדומה, תוך שמירה על עלות בעלות כוללת מינימלית

PX1005QL הוא מקרן לייזר חדש שאמור לספק גמישות תפעולית באתרים גדולים (תמונה :NEC)

 

NEC Display השיקה את ה PX1005QL, מקרן לייזר שמיועד לשימושים בחללים בעלי שטחים מקורים גדולים יחסית, ולשימוש ביישומים בהם איכות הצבע חשובה במיוחד, וזאת תוך שהוא מבטיח לשמור על עלות בעלות כוללת מינימלית ככל האפשר. ב-NEC Display מייעדים את המקרן החדש למקומות כמו מוזיאונים, תיאטראות, אודיטוריומים. מרכזי תפעול וכדומה. כן טוענת החברה שניתן להשתמש בו כדי לספק את התמונה עבור לוחות מודעות דיגטליים מודרניים. עוד נקודה מעניינת היא שהעדשה ניתנת להחלפה בקלות יחסית, מה שמקל על התחזוקה וכן מגדיל את משרעת השימושים.

PX1005QL מבוסס על שבב DLP יחיד, אשר מפיק עוצמת אור של 10,000 לומן ברזולוציה מרבית של 3840×2160 פיקסלים. בתאורה נמוכה יותר יכול המקרן להגיע לרזולוציית 4K לכל היותר, ביחס היבט של 16:9, אך הרזולוציה הטבעית שלו היא 2716×1528 פיקסלים.

המקרן החדש של NEC מצויד בשני מחברי HDMI עם תמיכה ב-HDCP v2.2, שני מחברי DisplayPort, חיבור HDBaseT וכן ארבעה מחברי 3G SDI כדי לחבר מקורות שמשדרים ב-4K. המקרן מגיע עם שלט רחוק שמאפשר, בין השאר, גם לבצע פעולות זום ומיקוד.

ב-NEC טוענים ש-PX1005QL יכול לעבוד במשך 20,000 שעות ללא צורך בתחזוקה, או בתחזוקה בסיסית לכל היותר, עם תמיכה ב-ECO Mode ועם צריכת כוח נמוכה יחסית באופן כללי. החברה מספקת למקרן שעולה 24,000 דולרים אחריות בת חמש שנים.

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG