חברת נוביסיין הציגה בגאווה, בפעם השלישית ברציפות, בביתן מכובד ב ISE את פתרונות התוכנה לשילוט הדיגיטלי מתוצרתה

תערוכת ה ISE אשר הולכת וגדלה מידי שנה, מכילה איזור שלם אשר מתמקד בשילוט הדיגיטלי. האיזור מתאפיין במבקרים רבים המבקשים ללמוד על הפתרונות החדשניים והייחודיים בתחום, אשר הופך להיות עתיר טכנולוגיה ומאותגר כל העת במימושים חדשים עבור קהלי המטרה המגוונים. המבקרים מחפשים לאתר פתרונות פשוטים וזולים להטמעה, הן בהיבט החומרה והתוכנה. 

מבקרי איזור השילוט הדיגיטלי, אשר ברובם אנשי מקצוע בתחום הטמעת המערכות (System Integrator), הינם בדיוק קהל היעד של נוביסיין. ואכן, באמצעות שילוב של שלל חידושים בביתן, כגון IoT, זיהוי פנים, אינטראקטיביות, רשתות חברתיות ואף תמיכה בשלל מערכות הפעלה, לצד מעט 'חוצפה ישראלית', הצליחה נוביסיין לייצר תנועה משמעותית וקשרים חדשים ומעניינים, אשר יבשילו בדומה לשנים הקודמות, לכדי שיתופי פעולה ואף שותפויות לטווח ארוך. אורחי הביתן כובדו בכוסית ויסקי אשר תרמה לאווירה החמימה והמקרבת. 

 
ניר דורון, COO, נוביסיין

בנוסף לקהל המקצועי, ביקרו בביתן השנה גם אנשי פיתוח עסקי המעוניינים להרחיב את מעגל ההיכרויות שלהם עם טכנולוגיות חדשות, אשר אינן בהכרח פרי פיתוחן של החברות הגדולות, אלא של חברות 'בוטיק' המתמחות בפתרונות ממוקדים. כך זכתה נוביסיין לביקור מנציגי גוגל, פיליפס,LG, AOpen , Samsung ועוד ברנדים גדולים ומוכרים, לצד שותפים ותיקים של החברה מאירופה וישראל, שהפכו את הביתן לנקודת יציאה לסיורים בתערוכה ההומה אדם. 

לדברי ניר דורון, ה COO של נוביסיין, המגמה הבולטת השנה היתה של מסכי ענק מסין ונדמה היה כי האולם הרחב צר מלהכיל את 'מפלצות' ה – LED העצומות. 

נציגי החברה הספיקו לחגוג ערב מהנה שנוהל ביד רמה על ידי Samsung IL במרכז העיר, ממש על ככר הדאם, בו השתתפו כל השחקנים המובילים בעולם השילוט ונהנו מהעמקת הקשרים האישיים והעסקיים.

לדורון אין ספק שניפגש ב ISE-2019

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG