חברות הענק משקיעות במנוע הצמיחה הכי חזק שלהן- הרכב האוטונומי 

סמסונג נכנסה לראשונה לשוק הרכבים האוטונומים לאחר שרכשה מספר סטרטאפים בתחום, וזאת למרות שהיא לא תבנה את הרכבים עצמם, אלא תתרכז בפיתוח טכנולוגיות עבורם. את הניסויים היא עורכת בבסיס חיל האוויר לשעבר "קסל רוק" שבמרכז קליפורניה, ובכך היא מצטרפת לחטיבת הרכבים של גוגל, Waymo, אשר עורכת ניסויים באתר כבר מ-2014 על גבי שטח של יותר מ-1200 דונם.

אתר הניסוי שנמצא בקרבת שני כבישים מהירים, ארבעה נמלי תעופה והנמלים של אוקלנד ולוס אנג'לס, מאפשר לגוגל וסמסונג לבצע יותר ממאתיים סימולציות של כבישים מהירים ועירוניים ואף לדמות מכשולים שונים כמו למשל פסי רכבת. בעתיד יוקם בשטח קמפוס פיתוח מיוחד בשותפות עם חברת היזמות GLDPARTNERS  ובעידוד חטיבת הפיתוח במחוז מרסד, בתוכו שוכן אתר הניסוי.

 

במשך עשרים השנה הקרובות, יתרחב המתחם לשטח עצום של 8000 דונם ובו 10,000 עובדים. (כיום ישנם כ-380,000 משרות בתחום בכל קליפורניה), אך בעוד זמן קצר הוא כבר יעמוד בכל הסטנדרטים התעשייתיים הנדרשים. באופן זה והודות למרחק של 129  ק"מ בלבד מעמק הסיליקון, הוא יוכל לשרת הן את הספקים והן את היצרנים העוסקים בתעשיית הרכבים האוטונומים.

בזכות ההשקעה הזו מקווים בחטיבת הפיתוח של המחוז, שהמתחם ולמעשה מדינת קליפורניה כולה, יוכלו להיות התשתית העתידית של התעשייה.

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG