במסגרת המדור "האנשים שמאחורי המותג" ערך צוות AVMaster מבית אנשים ומחשבים ראיון עם ערן גבעון מנהל סניף אקסטרון ישראל. ערן, נשוי ואב לשלושה המתגורר בבית אריה, עובד באקסטרון כשלוש וחצי שנים. לפני עבודתו באקסטרון שימש ערן כיועץ AV עצמאי במשך 5 שנים ולפני כן עבר שנים רבות בבינת. 

ערן גבעון אקסטרוןמהו לדעתך הערך המוסף של אקסטרון לשוק ה-AV המקומי?
חברת Extron פועלת בישראל כ 20 שנה ונחשבה מאז ומתמיד לספקית פתרונות מגוונים ואמינים בתחום ה AV. ייחודה של Extron הוא במגוון המוצרים / פתרונות העצום אותו היא מציגה. מדובר בשדה הנדסי רחב המאפשר לגורם המתכנן להתאים פתרון איכותי למגוון סביבות עבודה ולכל תקציב.
ל-Extron נגיעה בכל קטגוריה טכנולוגית הקשורה לעולם ה AV החל מכבילה ופתרונות ארכיטקטורה דרך ממתגים , מטריצות, קונטרול , אודיו ועד למוצרי streaming ו MOIP. בכל קטגוריה אנו מחויבים לפתרון המשקף איכות ומצוינות הנדסית מלווה במעטפת התמיכה וההסמכה שלנו כאן בישראל.

קו הפתרונות של Extron מהווה כיום אלטרנטיבה יותר מראויה לכל ארגון המבקש לשדרג מערך AV קיים או להקים מערך חדש מתקדם או בסיסי. כפועל יוצא מתרחב חופש הבחירה לכל יועץ/ מתכנן, אינטגרטור ולקוח קצה – זוהי תרומה חשובה ביותר לשוק הישראלי

ובכל זאת, שוק המכירות בכל תחום, הוא שוק אגרסיבי
לחברת אקסטרון בכל העולם יש גישה ייחודית ללקוחות. אנחנו רוצים להציע ללקוח את הפתרון המדויק שהוא צריך, ללא תוספות מיותרות וכמובן במחיר תחרותי. זוהי גישה שהוכיחה את עצמה לאורך השנים ומסייעת בפיתוח האמון ההדדי במוצרים שלנו כיוון שהלקוח לא חושש שאנחנו "דוחפים" לו. חשוב לנו שהשוק יידע שחברת אקסטרון אינה מגבילה את לקוחותיה בשימוש במוצריה בלבד.

מה הכוונה ב"פיתרון מדויק"?
לאקסטרון מגוון של כ-5,000 מוצרים ועורף הנדסי עצום המאפשר לה לתת גמישות במתן הפתרון לצד שירות מעולה. איננו נוקטים בגישה של פתרון כללי ולא מנסים "לנעול" את הלקוח. אנחנו יודעים להשלים את הפאזל עם המרכיב המדויק אותו הלקוח צריך.
כמובן שהפתרונות שלנו פתוחים לאינטגרציה עם יצרנים נוספים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG