חברת Crestron החלה במכירת ה-DM XiO Director אשר הוכרז בתערוכת Infocomm 2017. רכיב הניהול המרכזי החדש מאפשר ניהול מרכזי של כל יחידות ה-NVX על הרשת, הגדרה שלהן ומיתוג אודיו, ווידאו ו-USB ישירות דרך הממשק החדיש

ה-XiO Director תוכנן על מנת לפשט התקנות בהן נעשה שימוש ביחידות Encoder ו-Decoder רבות מסדרת ה-NVX, הוא מזהה אותן אוטומטית ברשת, מנטר אותן בזמן אמת ומאפשר יצירת מטריצה וירטואלית גדולה בקלות. ממשק הניהול של ה-XiO Director מכיל את כל הכלים על מנת ליצור מיפוי פשוט של יחידות ה-Encoder ויחידות ה-Decoder כאשר היתרון הוא ריכוז כלל היחידות במסך אחד, בניגוד לניהולן באופן פרטני.

בסדרת ה-XiO Director שלושה דגמים המתאימים לפריסות בסדרי גודל שונים: ניהול 80 יחידות, 160 יחידות ויחידה עבור ארגונים גדולים המאפשר ניהול אינספור יחידות תחת ממשק אחד. 

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל 

"ה-XiO Director הוא בעצם ה-CPU (ה"מוח") של מטריצת ה-IP הווירטואלית. אולם בשונה מה-CPU של מטריצות ה-DigitalMedia המסורתיות, העבודה על גבי רשת ה-IP מאפשרת גמישות רבה, ולפיכך, יחידת XiO אחת יכולה לנהל גם מספר דומיינים ("מטריצות") במקביל. כלל פתרונות ה-NVX, ובפרט ה-XiO תוכננו לרשתות IP ארגוניות, ולכן בשונה מכלל הפתרונות האחרים בשוק, תומכים בכל פרוטוקולי האבטחה הסטנדרטיים, הנדרשים ע"י מנהלי ה-IT."

 

זו הכרזה משמעותית וחשובה עבור פלטפורמת ה-NVX, אשר חוגגת שנה ליציאתה, מכיוון שיש כעת מענה מתקדם ומקיף יותר מאי פעם: פלטפורמה מקיפה המאפשרת שידור אותות AV ברזולוציות 4K ב-60 פריימים לשנייה ובדגימה מושלמת של 4:4:4, המעבירה תמונה ללא פשרות. כל זאת על גבי תקשורת סטנדרטית של 1Gb ולמעשה ניתנת לחיבור לרשת הארגונית, כאשר כל ניהול אותות ה-AV לרבות פקודות שליטה על מסכי תצוגה, מקרנים ומגברים נעשים אף הם באמצעות יחידות ה-NVX וממקום מרכזי אחד.

יחידת ה-XiO Director תהיה זמינה להדגמה בחודש הבא בתערוכת ISE 2018, בביתן 2, C20, E20 ו-E30. מבקרים המעוניינים לתאם הדגמות מוזמנים ליצור קשר עם משרד Crestron ישראל.

מיכולות ה-XiO Director:

– ניהול, ניטור ושליטה מלאה על יחידות NVX ברשת

– יצירת מטריצה וירטואלית מממשק מרכזי

– תומך ב/80/160 אינסוף יחידות (בהתאם לדגם)

– מאפשר קיבוץ יחידות עד ל-240 תתי קבוצות

– מאפשר הוספה פשוטה וקלה של יחידות NVX

– מאפשר ייבוא וייצוא של הגדרות

– מאפשר קבלת התראות מדויקות מיחידות ה-NVX

 
 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG