קליר-וואן ClearOne יצרנית פתרונות התקשורת הוותיקה בתחום ה-AV הכריזה על השקת מוצרי וועידות, קולבוריישן והזרמה (Streaming). הקו החדש נועד לספק מענה ללקוחות המבקשים לשלב חווית שמע ווידאו באיכות גבוהה.

"בסביבות העבודה ההופכות ניידות ומבוזרות יותר מתמיד, רעיונות גדולים צריכים להישמע ולהיראות," אמר ריקרדו רזניק, המנהל את פעילות מותג ClearOne בישראל. "יותר מאשר כל יצרנית בתחום, ClearOne מפתחת ומייצרת פתרונות מתקדמים לתחום הוועידות, קולבוריישן והזרמה על גבי הרשת המאפשרים פונקציונאליות רחבה, אמינות ויכולת גדילה אורגנית של הלקוח הסופי במינימום שינויים. הקו המנחה את מהנדסי החברה הוא המשך פיתוח כלים מקצועיים בעלות-תועלת גבוהה."

לדברי רזניק, ClearOne חיזקה את יכולותיה בשנים האחרונות ומאפשרת מענה רחב ומקצועי הכולל מיקרופונים, קולבוריישן והזרמת אודיו ווידאו על גבי הרשת. פתרונות חברת ClearOne מחברים ויוצרים תאימות (Interop) ויכולת גדילה לארגונים במנעד רחב של גדלים וצרכים.

 

מוצרי ClearOne משווקים בארץ על ידי חברת מולטיפוינט ובאמצעות האינטגרטורים – בינת, DM ו AVCS

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG