גם השנה ערכה Crestron הרמת כוסית בחדר התצוגה המרשים שלה, ובמהלכו חשפה מוצרים ופתרונות טכנולוגיים פורצי דרך. כמיטב המסורת נסקרה שנת העסקים האחרונה של החברה, הפתרונות החדשים וההשקות הצפויות, הקורסים המתוכננים וההתקדמות הטכנולוגית בה משקיעה החברה משאבים רבים.

פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך מבית קרסטרון ישראל

בין הפתרונות שנסקרו על ידי עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי בחברה –

  • פתרונות ה-NVX החדשים של החברה – היחידים בעולם, עפ"י החברה, המסוגלים להעביר באופן מוצפן ומאובטח, על רשת ה-IP של החברה ווידאו באיכות הגבוהה ביותר. לדברי ברוקשטיין, העברת הווידאו על גבי רשת ה-IP מציבה מספר אתגרים חדשים, ובטחון מידע הוא החשוב שבהם, ולכן השקיעה Crestron משאבים רבים בתחום זה, לאור ההצלחה וההקיפים הגדולים של הפעילות עם מערכות ה-VNX, תציג בקרוב Crestron מחירים משופרים לקו המוצרים לאינטגרטורים מובילים, כמו גם הרחבה של הקו עם מוצרים נוספים.
  • מערכות ה-Mercury הפופולאריות של החברה הותקנו בהצלחה בעשרות חברות בארץ, ומספקות פתרון אידאלי לחדרי Huddle ו-Collaboration. התמיכה הצפויה ב-Skype for Business ב-Zoom צפויה להרחיב עוד יותר את הפופולאריות של היחידות.
  • פתרון ה-AirMedia הופך להיות פלטפורמה מלאה ב-Crestron של הצגה אלחוטית, ומתרחב למוצרים נוספים, בהם ה-Free Form החדש, מערכות ה-All In One החדשות, וכמובן ה-Mercury.
  • בתחום האודיו מרחיבה החברה את ההיצע שלה עם קו רמקולים חדש להיכלים גדולים, וכן מגוון מגברים ומערכות DSP חדישות.
  • Zoom– בתחום החשמל החכם, הציגה החברה קו מוצרים חדש למערכות חשמל חכם למשרדים חדשים וקיימים אשר אינו דורש כל תשתית.

פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך מבית קרסטרון ישראל

בנוסף, מרחיבה החברה באופן משמעותי את היצע הקורסים המקצועיים אותם היא מעבירה במרכז ההכשרות שלה בכפ"ס. לדברי ברוקשטיין, ה-Crestron Technical Institute הפך למרכז ההכשרות המקצועיות הגדול והמוביל בתחומו בארץ עם מגוון רחב מאוד של הכשרות בנושאי ווידאו, אודיו, תכנון מערכות AV, רשתות ועוד. עשרות אינטגרטורים, יועצים, מתכנתנים ושאר אנשי מקצוע עוברים את ההסמכות השונות מדי שנה, ומרחיבים את הידע המקצועי שלהם בתחומים השונים – מה שמעלה באופן קבוע את רף המקצועיות בתחום בארץ. בין הקורסים החדשים אותם מציעה Crestron

פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך מבית קרסטרון ישראל

  • DM-N– קורס מתקדם לתכנון והפעלה של מערכת הפצה וניהול של ווידאו על גבי רשתות IP
  • קורס חדש ללימוד יסודות האודיו וה-DSP אשר כולל תרגילים מעשיים
  • קורס תכנות חדש בסביבת הפיתוח החדשה של החברה – Crestron Studio

 

פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך מבית קרסטרון ישראלעומר ברוקשטיין –

"פעילות Crestron בישראל ממשיכה להתפתח ולצמוח במספרים גדולים, ובאופן רציף בשנים האחרונות. כמו בכל העולם, גם בישראל אנו שמים דגש גדול על ההכשרות המקצועיות והתמיכה הטכנית ללקוחותינו, וכחלק מההשקעה הרבה בנושא, הרחבנו בשנה החולפת את מצבת כח האדם במשרד המקומי ופתחנו מעבדת מהנדסים חדשה ומתקדמת – אנו מחויבים לשוק המקומי, ונמשיך להשקיע ולהרחיב את פעילותנו בו. מגוון המוצרים החדשים שהוצגו ע"י Crestron רק בשנה החולפת הוא גדול במיוחד, ואנחנו שמחים לראות שהשוק מאמץ אותם במהירות. במהלך השנה הקרובה נחשוף מספר רב של מוצרים נוספים, ואנו מצפים להמשך גידול משמעותי במכירות גם בשנה הקרובה."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG