החטיבה האמריקאית של שארפ (Sharp Imaging and Information Company of America) הציגה סדרה ראשונה של מוצרים בתחום השילוט הדיגיטאלי המתאימים את עצמם לשימושים מגוונים ואפליקציות

תמונות- Sharp

שני הדגמים הראשונים שהחברה מציעה הם PN-B401 ו-PN-B501 בגודל של 40 אינץ ו-50 אינץ בהתאמה, והם כוללים בתוכם את מערכת ההפעלה אנדרואיד על גבי שבב ומעבד מרובע ליבות מסוג Arm Cortex-A17. לתצוגה זיכרון פנימי של 2 ג'יגה ושטח אחסון של 8 ג'יגה (בנוסף לקורא כרטיסי SD וכניסת USB). לתצוגה מחוברים גם שני רמקולים (קדמי ואחורי) בעוצמה של 10 וואט כל אחד. על פי שארפ, התצוגה מותאמת לשימוש קבוע של 16 שעות ביממה (16/7).

השבב מכיל בתוכו נגן מדיה פנימי ואפילו דפדפן אינטרנט, כך שאין צורך לחבר מדיה חיצונית וניתן לחסוך בעלויות ההקמה. ישנה גם אופציה להעברת תכנים על גבי כבל רשת בתקן HDBaseT 2.0 באמצעות כרטיס הרחבה. אפשרות ה נוספת היא העברה אלחוטית של תכנים דרך Wi-Fi ממספר מקסימלי של ארבעה מכשירים שונים בתוספת היכולת לפצל את התצוגה על גבי המסך.

 

למרות שאין צורך במחשב, ניתן להתקין את תוכנת ניהול התוכן (SHARP e-Signage S) ודרכה לשלוט בתזמון של התצוגה באמצעות ממשק Drag & Drop פשוט. כל לוח מגיע עם רישיון למסך אחד ומחשב אחד, אך ניתן לרכוש רישיונות מורחבים שמאפשרים שליטה מרוחקת דרך הרשת. יש לציין כי הדגמים הנוכחיים תומכים ברזולוציה של 1080 בלבד (Full HD).

מפרט מלא ניתן למצוא באתר הבית של שארפ

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG