איך מנהלים שיחות ועידה כשנמצאים בתנועה? התשובה של חברת ClearOne היא פתרון ה Spontania שאינו דורש התקנה, ומספק פתרונות תקשורת מכל מכשיר ומכל מקום 

פתרון ה Spontania של חברת ClearOne מאפשר ניהול שיחות ועידה בענן בווידיאו ובאודיו מכל מכשיר, מכל מקום ובקלי קלות.

כולנו מכירים את חדרי שיחות הועידה המאורגנים בקפידה (או לא) בזכות תכנון מדויק לפי צרכי הארגון. הציוד, ההתקנה והתמיכה דורשים השקעה כספית גבוהה, וזאת על מנת לתקשר באופן נייח וסטטי ממשרד אחד למשרדים אחרים ולאפשר קיום 'פגישה' אפקטיבית ככל הניתן.

אבל מה קורה כשיש צורך לקיים שיחת ועידה בזמן שאתם נמצאים מחוץ למשרד, בנסיעה או בזמן שאתם בחו"ל? במקרה כזה הצורך הוא בתשתית ניידת בעלת יכולות גבוהות אך גם פשוטות לתפעול וכמובן כאלה הניתנות לאריזה בכל תיק.

בדיוק למשבצת הזאת נכנס ה Spontania של חברת ClearOne.

ה Spontania היא מערכת פשוטה בעלת ממשק ניהול ידידותי, שמאפשרת ניהול שיחות ועידה עם קולגות מכל מקום, בזמן אמת. שיתוף קבצים, הקמה וניהול של קבוצות וכמובן צירוף משתמשים בצורה פשוטה וכל זה בלי הצורך להתפשר על איכות אודיו ווידאו.

הפתרון מאפשר שימוש מכל מכשיר; מחשב נייח, לפטופ, סמארטפון, טאבלט ואייפד והוא בעל שפע של פיצ'רים חכמים לניהול. המשתמשים יכולים 'להיכנס' בקלות לחדר הוועידה הווירטואלי ולהשתתף בשיחה, בצ'ט, לשלוח תמונות או סרטונים, לבחור האם השיחה תתנהל באודיו או ווידיאו, ליצור קבוצות ייעודיות לפגישות, לשלוח הודעות, לפצל את המסך, להקליט את השיחה ולשמור אותה כקובץ, ואפילו לצייר על 'לוח לבן' בעזרת האצבע על מנת להסביר למשתתפים על תרשימים מורכבים.

אז אם אתם בבית, ברכב או בלובר- פתרון ה Spontania כולל את כל האביזרים שיאפשרו לכם לבצע שיחה באיכות גבוהה לצד מנגנון אבטחת מידע שישמור על המידע.

לפרטים נוספים

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG