ישנן חברות אשר שירות וועידות בענן אינו זמין להן מפאת דרישות אבטחת מידע רגולטוריות ולכן עליהן להקים ענן שירותי וועידות משל עצמן. חברת פוליקום, יצרנית ותיקה ומובילה בתחום ה-Unified Communications מציגה את ה-RealPresence Clariti – פלטפורמת שירותי ווידאו מלאה המאפשרת שיחות וועידה בין משתמשי הארגון ומחוצה לו, תזמון שיחות וניהול מערך שלם

פלטפורמת ה-Clariti מאפשרת לכל משתמש בארגון ליזום שיחות וועידה באופן עצמאי, מתוזמנות או Ad-Hoc, דרך פורטל  או דואר הארגוני כאשר הרעיון הוא מתן מגוון כלים עבור משתמשי הארגון כך שיוכלו לבחור את הדרך הנוחה ביותר עבורם ללא צורך בלימוד או הדרכה מיוחדת.

מחלקת ה-IT תמצא ב-Clariti את ה- RealPresence Resource Manager כלי ניהול מתקדם ופשוט לתפעול, ניטור ובקרה הניתן לשילוב במערך הניהול הארגוני באופן המאפשר לדעת מתי מתרחשת כל ועידה, מתי נסתיימה, היכן ישנן בעיות בזמן אמת וכמות השימוש בצורה מדויקת. נקודה נוספת בתחום ה-IT היא יכולת הגדילה בכמות המתוועדים בו זמנית, על ידי שילוב ה-RealPresence DMA וה-Collaboration Server (גשר הוועידות) ניתן להרחיב את מערך השירות הארגוני בהדרגה ולפי צורך.

חיבור משתמשים חיצוניים לוועידה אף הוא נעשה בצורה מאובטחת כאשר ניתן להגדיר בו חיבור מאובטח לעובדי הארגון העובדים מהבית או בסניפים מרוחקים, כל שנותר לאותם משתמשים הוא להתחבר לוועידה בקלות כאילו היו נמצאים במשרד.

RealPresence Clariti – פלטפורמת הוועידות מבית פוליקום המחברת את כל הארגון לועידה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG