Infocomm הוציאה עדכון לתקן ACU

תקן ה-ACU או בהרחבה Audio Coverage Uniformity (אחידות כיסוי אודיו) פותח בשת"פ עם Infocomm לראשונה בשנת 2009 במטרה לספק מענה לכיסוי שמע בסביבות סגורות כאשר העדכון האחרון נועד להרחיבו לאזורי האזנה נוספים.

במה מדובר? ניתן לאפיין ביצועי מערכת שמע לפי מספר קריטריונים הכוללים אחידות כיסוי, איזון צלילי, עקביות, הגברה לפני היזון חוזר ורמת לחץ סאונד מקסימלית. תקן ה-ACU מתמקד באחידות כיסוי במקרי הגעת אנרגיה מוקדמת של מערכת שמע לאזורי האזנה. תכנון אידיאלי של מערכת שמע מאפשר לכלל המאזינים לשמוע תוכן משוכפל בערך באותה רמת דחיסה עצמאית למיקומו של המאזין באזור מיועד. תקן הביצוע יוצר תהליך למדידה ואמצעי לסיווג אחידות הכיסוי.

תקן ACU

"התקן העדכני מנצל את פלטפורמות המדידה המשופרות, המאפשרות למשתמש להבין טוב יותר את תפקוד המערכת, בכך נפתחת הדלת לחווית משתמש טובה יותר", כך מסרה אן בריגידה (Ann Brigida), מנהלת תקנים ב-Infocomm International. היא הוסיפה כי באמצעות התקן "תתקבל עקביות גדולה יותר בתוצאות ובדוחות וזמן המדידות בשטח יפחת".

"זהו השכתוב הראשון של התקן" כך מסר תום מאלינס (Thom Mullins), מנחה צוות משימה ויועץ בכיר ל-Affiliated Engineers Inc. "מטרותינו היו יצירת תקן קל להטמעה, לשמור על עדכנותו מול שיטות ומערכות המדידה העדכניות, לספק אמצעי כימות לביצועי חדר או מערכת באופן פשוט ולבסס את התקן על נתונים מוצקים והבנת התפישה האנושית. אני מאמין כי השגנו את היעדים הללו ואנו ממתינים בשקיקה לתגובות ולהטמעתו בתעשייה".

התקן יהפוך זמין בקרוב ב-Infocomm.org/standards. הוא מוצע בחינם לחברי Infocomm. בנוסף, Infocomm תפרסם מדריכי תכנון ומדריכי שטח לסייע למקצוענים בהטמעת התקן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG