העיצוב המיוחד שלו הקנה לו פרס ייעודי והוא משתלב היטב במגמה ההולכת ומתרחבת של מכשירים חכמים לשימוש ביתי, וגם משרדי

עיצוב איכותי מבחוץ, אלקסה של אמזון בפנים – Allure האלגנטי (תמונה: הארמן/קרדון)

 

שוק הרמקולים החכמים מושך אליו יותר ויותר יצרניות שלאו דווקא רשמו לעצמן פעילות בשווקים מהסוג הזה, אבל ליצרניות שנמצאות בו כבר מ-'ראשית הימים' כנראה יש בכל זאת יתרון קל. לפחות במקרה של עיצוב, Allure של הארמן/קרדון (Harman/Kardon) מוכיח זאת היטב. העיצוב היוקרתי שלו מאפשר לו להשתלב בכל סביבה, ביתית או ארגונית כאחת, גם אם עיצוב ייחודי נמצא גבוה ברשימת העדיפויות של המקום. התמיכה באלקסה (Alexa) העוזרת הווירטואלית של אמזון (Amazon) מוסיפה לו את הצד החכם המבוקש. עם אלפי יכולות בהם תומכת אלקסה, ניתן להשתמש בדיבור עם הרמקול כדי לקבץ מידע חשוב, כדי לשלוח הזמנה לאמזון, כדי לשלוח הערות ליומן, ועוד. וכן, גם אפשר כמובן לנגן מוזיקה.

Allure זקוק לחיבור לרשת אלחוטית כדי לבצע את הפקודות הקוליות שהוא מקבל, ואת המוזיקה ניתן לנגן מהרשת או מכל אמצעי אחסון אחר שאליו ניתן לצמד את הרמקול. את ההוראות מעבירים אליו באמצעות מערך מיקרופונים רגיש. המערך מורכב מארבעה מיקרופונים שמכסים את החדר ב-360 מעלות ומאפשרים לקלוט הוראות מהקצה השני של החדר, לצד תמיכה בטכנולוגיית ביטול רעשים כדי להבטיח קבלת אות נכון ונקי.

העיצוב המיוחד של המכשיר משלב גם תאורה משתנה שאותה ניתן להגדיר בהתאם למצבים/אווירה שונים. הרמקול עצמו מציע עוצמה של 60 וואט בתדר של 20 ועד 40 קילו-הרץ, הוא בעל סאב-וופר בגודל 90 מ"מ ושלושה מתמרים שמכסים את כל המעגל. קוטרו של המכשיר הוא 166 מ"מ, גובהו 193 מ"מ והוא שוקל כ-2.5 קילו. מחיר המחירון של הוא 249.95 דולרים, אבל אפשר כבר להשיג אותו בפחות, אף מתחת לקו ה-200 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG