האם הקורונה הפכה את Infocomm ליעיל יותר? כולנו רוצים לראות יותר אנשים אבל יתכן שיימצא האיזון בין כמות הקהל לבין העומק והזמן שהמציגים יכולים להשקיע בכל אחת ואחד מהמבקרים. אריאל מרקוס, ה CTO של MSolutions משתף על החוויה האישית והעסקית מהתערוכה האחרונה

חברת MSolutions, שחתמה לאחרונה בישראל על הסכם הפצה עם איסטרוניקס בישראל, מנהלת ערוצי מכירה לפתרונות שלה בכל העולם. ההתבוננות של שותפי החברה על התחום מאפשרת להמשיך ולפתח כלים ותכונות המסייעים לאינטגרטור ולמתקין מצד אחד ומוצרים נוספים במשפחות ההרחקה והמצלמות מהצד השני. ב MSolutions מתגאים בתאימות בין כלי הבדיקה- אותו טסטר ייחודי לבין המוצרים מתוצרתה. 

מעניין שתערוכה עם מעט מאוד משתתפים יחסית, הצליחה לייצר שביעות רצון של המציגים, לפחות חלקם. מרקוס טוען שהמצב גרם להגעה של אנשי התעשייה נטו. צפו בוידאו וכנסו לרזולוציות 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG