מטריקס תייצג באופן בלעדי את חברת Unlimited Robotics בישראל – הרובוט מגיע לישראל על מנת לסייע ולתגבר עובדות ועובדים, בעיקר בעבודות מונוטוניות שוחקות

משמאל - יונה בקלצ'וק מנהל מכירות אסטרטגיות, מטריקס מוצרי תוכנה יריב ענבר, מנהל אגף זמן-אמת ואנליטיקה, מטריקס מוצרי תוכנה מרטין גורדון, סמנכ"ל פיתוח ומוצרים ומייסד משותף, אנלימטד רובוטיקס אורן שטיינברג, מנהל לקוחות מגזר ציבורי ורפואה, מטריקס מוצרי תוכנה אלעד לוי, מנהל מכירות זמן אמת ואנליטיקה, מטריקס מוצרי תוכנה. תמונה - הדר צדקה חזן

חברת מטריקס חתמה על הסכם ייצוג בלעדי בישראל עם חברת Unlimited Robotics, המפתחת של "גרי"- רובוט אוטונומי רב-משימתי בעל זרועות פונקציונאליות, שישמש כוח עזר לעובדים במגוון מקומות החל מבתי חולים, מפעלים, בתי מלון וכלה בעבודות תחזוקה וניקיון של מפעלים ביטחוניים, תעשייה ואף משק הבית. מי שתוביל את ייצוג החברה בארץ היא חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס באמצעות מרכז התמחות הפועל תחת השם Matrix Robotics. במסגרת הייצוג מטריקס תספק ל-Unlimited Robotic בניית מערך שיווק ושירותי מכירה, ייעוץ, הטמעה, תמיכה ו-Customer Success לשוק הישראלי, כאשר תפיץ את הפתרונות הרובוטיים למגזרים שונים.

Unlimited Robotics
Unlimited Robotics

Unlimited Robotics הנה חברה ישראלית שהוקמה במטרה להציע לסקטורים עם מחסור בכוח אדם פתרון במחיר אטרקטיבי שייתן מענה לביצוע משימות שגרתיות "משעממות" כגון ניקיון, תחזוקה והובלה, שגוזלות זמן רב ומביאות לשחיקה של העובד ותחלופה מהירה בקרב עובדים קיימים. בייחוד בתחומי סיעוד ובריאות, מלונאות ואירוח, ייצור והרכבות, מסחר וקמעונאות. הפלטפורמה של גרי מתבססת על רשת גלובאלית של אנשי פיתוח המפתחים יישומים שונים המוטעמים לצרכים של הלקוחות והסקטורים השונים. יישומים אלו זמינים בחנות אפליקציות מובנית ונטענים היישר אל מוחו של גרי.

גיא אלתגר CEO, מנכ"ל ומייסד אנלימטד רובוטיקס

מטריקס מוצרי תוכנה נבחרה לייצג את Unlimited Robotics מכיוון שהיא מביאה עימה ניסיון וידע רב בתחומי ייצוג מכירה שיווק של פתרונות תוכנה בישראל ולאור העובדה כי באמתחתה נמצאת כבר רשימה ארוכה של פתרונות תוכנה וחומרה מהעולם, אותם היא מייצגת בישראל בנוסף החטיבה היא חלק מהאקוסיסטם הנרחב של מטריקס בעולמות התוכן השונים בעשייה.

גיא אלתגר, מנכ"ל  Unlimited Robotics אמר, "אנחנו שמחים מאוד על השותפות עם מטריקס, חברה ותיקה עם מוניטין מרשים שהוכיחה את עצמה במגוון תחומים. שותפות זו לא רק מאפשרת לנו להתרחב ולהציע את הפתרון שלנו לעוד סקטורים בשוק המקומי, היא גם מאפשרת לנו להתפנות בראש שקט להתרכז בהמשך פיתוח וייצור של גרי, ולהמשיך להציע פתרונות נוספים להקל על חיי עובדים נוספים".

 
יריב ענבר, מנהל אגף זמן-אמת ואנליטיקה במטריקס מוצרי תוכנה (תמונה - הדר צדקה חזן)

יריב ענבר, מנהל אגף זמן-אמת ואנליטיקה במטריקס מוצרי תוכנה, הוסיף: "שותפות זו הינה הזדמנות מצוינת עבור מטריקס למנף את יכולותיה לטובת שיפור חיי עובדים. למטריקס הכוח, הידע והניסיון הדרוש להוביל מהלך שיווקי וטכני של פריסת והטמעת רובוטים כמו גארי במגוון הסקטורים הקיימים בישראל בהצלחה. אנו בטוחים שגארי יביא ערך מוסף רב ללקוחותינו הקיימים והעתידיים, ימשיך למצב את מטריקס כמומחית בתחום וישפר לעובדים רבים את שגרת עבודתם". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG