עוד לפני הטכנולוגיה, נתן גולדשטיין, Senior Solution consultant and filed intelligence ב HP Poly, נותן לנו טיפים לגבי החללים השונים ועוד אתגרים. האם שווה להקשיב למי שלקח חלק במאות ואפילו אלפי חדרים? נשמע שכן. 

קומפוזיציה 

לדברי גולדשטיין לעיתים ניתן לטפל באקוסטיקה באופן פשוט עוד בשלב התכנון. שולחן בצורת V אשר יוצב מול המצלמה, לצד סידור תואם של הכיסאות, קו ישיר בין כלל המשתתפים מביאה למצלמה כשאיש מהם אינו מוסתר, מצב המשפיע על האקוסטיקה וזה עוד לפני שבכלל מדברים על ציוד וכו'. 

לעומת זאת, שולחנות אובליים או מלבניים ייצרו "הסתרה" או "חסימה" של חלק מהמשתתפים שיצטרכו להיות בתנועה על מנת להשתתף בפגישה.  

כבילה 

מאחר ותמיד תמיד מומלץ שהמצלמה תהיה בגובה העיניים של מי שיושב בחדר על מנת לייצר את קשר עין המיטבי, עלינו להתחשב במספר פרמטרים כגון צורת וגודל החדר, המשפיעים על זווית המצלמה, במטרה להשיג את החוויה המקסימלית. מכירים את המצב שאתם רואים את הצד של הצד השני? כאשר זה קורה אנחנו ככל הנראה "חסכו" בתכנון. 

אפילו חדרי Huddle 

יש מי שחושב שבחדרים הקטנים והאופנתיים הללו "רק שמים איזו טלוויזיה על הקיר ונגמר הסיפור…". גם כאן גולדשטיין מציע להגדיל ראש ולתכנן נכון. לדבריו גם האדלים יכולים להרוויח את יתרונות ה V המייצרים חוויה טובה בהרבה ואפילו נוגע במיקום המצלמה במטרה להימנע מ"תצוגת סנטר". לסיכום – גם חדר האדל יכול לדברי גולדשטיין להיות חווייתי יותר באמצעות שילוב נכון של גודל מסך, גובה מצלמה, גודל שולחן וכמות הכיסאות.

פגישה נעימה 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG