בספטמבר הקרוב צפויים להיערך פרסי ה AV השנתיים, וכבר ניכר שחברת התקשורת האמריקאית הולכת לזכות ב2 מועמדויות מרכזיות, הראשונה בתחום הבידור והשנייה בתחום שיתופי פעולה בין ארגוניים. שני שני הפרסים הצפויים קשורים לשימוש בטכלונוגיה למטרות חוויה שטרם נראתה

פרויקט ה The D-Day story , תחום הבידור
תערוכת The D-Day story, היא תערוכה מיוחדת שהוקמה בפורטמאות' בריטניה. היא ממוקמת במוזיאון ומציגה את אחד מהקרבות החשובים ביותר בהיסטוריה האירופאית- חדירת הצבא הבריטי דרך תעלה, כשמסביב מצפה בדריכות צבאו של האויב. הצופים בתערוכה זוכים להתוודע מקרוב לחיילי הנחתים אשר מצולמים מתוך נחתת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המשלבות כיסוי מקרנים רחב לצד מסכים אינטראקטיביים. מפיקי התערוכה ביקשו להציג את את הצד האנושי והרגשי של אחד מהמבצעים המורכבים והגדולים בהיסטוריה הצבאית של בריטניה. הקהל ממש יכול להסתכל לחיילים "בלבן של העיניים", "להרגיש" אותם מקרוב, ולחוש את הפחדים, הלבטים והקשיים, שעמדו בפניהם. פרויקט ה The D-Day story מועמד בקטגוריית הבידור.

חווית שטח מהחיים- קטגוריית שיתופי פעולה
חברות ענקיות חושבות בגדול. כך גם חושבת פן- קורט, חברת הנדל"ן הלונדונית, אשר מגייסת אף היא את הטכנולוגיה של סיסקו שמשלבת מסך ענק בגודל של 180 מטרים, המתנשא לגובה של 9.5 מטרים, והופך את הכביש הראשי הציבורי למפגש חוויתי. פרויקט זה מועמד לקטגורית שיתופי פעולה בין ארגוניים.