שפה טכנולוגית חדשה, למידה אחרת ותרבות חינוכית חדשה. בבתי ספר רבים מנסים בשנים האחרונות להתאים את הכיתה לעידן החדש: פרויקט המאה 21 של משרד החינוך. חברת KRAMER יחד עם חברת האינטגרציה אוריקון מצאה פתרון טכנולוגי העונה על כל המטרות שהוגדרו.

רשת בתי הספר בני עקיבא חנכה לאחרונה כיתה ייחודית וחדשנית, באולפנת בני עקיבא "צפירה" שבמושב צפריה שמשלבת סביבה מודרנית עם פתרונות לשביעות כלל המורים והתלמידים באולפנה.
"היו שתי מטרות עיקריות", מספרת רוננה מדמון, מנהלת התיכון וסגנית ראש האולפנה. הראשונה הייתה "למידה מיטבית, ויצירת מרחב למידה חדשני ומתקדם.
המטרה השנייה הייתה הנגשת המולטימדיה לצוות המורים בפשטות מרבית כך שיוכלו להשתמש בידע וביצירתיות באמצעות טכנולוגיה ללא חשש.

רשת בני עקיבא בחרה בחברת האינטגרציה אוריקון ביישום הפתרון, "חשבנו על כל מה שצריך – מהשנייה שהמרצה והתלמידים נכנסים ועד סיום השיעור", אומר מאיר נגר, מנכ"ל חברת אוריקון. המטרה, לדבריו, היתה "לצאת מהתפישה של כיתה עם לוח וגיר" ולאפשר שימוש בשיטות וציוד שייצרו יותר עניין במהלך השיעור תוך מתן אפשרות למרצה ולתלמידים לשתף ולהציג מידע בינהם ולהפוך את השיעור לאינטראקטיבי.
אוריקון סיפקה לרשת מעטפת טכנולוגית שלמה הכוללת בין היתר, פתרונות מולטימדיה תוצרת KRAMER עמדות מרצה הכוללת פאנל הפעלה, ממתג מקורות וידאו ומערכת הגברה.

בנוסף סופק ריהוט מתקדם הכולל שולחנות וכיסאות מיוחדים לסביבת למידה חדשנית המאפשרים שינוי מבנה הכיתה באופן מודולרי.

עציון שמעוני, מנהל המכירות של KRAMER בישראל, אומר: "המטרה הייתה תכנון פתרון טכנולוגי העונה על האתגרים הפדגוגיים ומהוווה מודל אותו ניתן לשכפל וליישם בקלות ופשטות בכל מוסד חינוכי".
כבר לאחר תקופה קצרה של שימוש במערכת החדשה, מנהלת בית הספר עדכנה שכל המטרות שהוגדרו הושגו בהצלחה לשביעות רצון התלמידים והצוות החינוכי.

עדי שנאפס, מורה באולפנה, מספרת: "מאז פתיחת המתחם החדש נוצר מצב שבו התלמידים מגלים רצון רב יותר להשתתף בשיעורים ".




