משחקים בזמן ההמתנה לפיצה – פרויקט משותף עבור דומינוס פיצה אשר נוצר באמצעות שת"פ בין חברת OneLan וחברת Screemo ואשר הוצג בתערוכת ISE מציע פתרון לשיפור חווית הלקוח בעת ההמתנה.

חברת OneLan הבריטית מייצרת פתרונות בתחום IPTV ושילוט דיגיטלי עם סניפים באנגליה, דרום אמריקה, סין וגרמניה. החברה מפיצה את פתרונותיה באמצעות חברות מפיצות (פרטנרים) האחראיות להתקנות ואספקת הציוד הנדרש בנוסף לתוכנה מבית OneLan. פתרונות החברה מיועדים עבור תחומי הקמעונאות, רשתות שיווק, תקשורת תאגידית, חינוך, בריאות ושילוט ציבורי.

הפרויקט אשר נוצר עבור דומינו'ס פיצה הולנד בשת"פ עם חברת הסטארטאפ הישראלית Screemo והוצג ב-ISE נועד כאמור לייצר חווית לקוח אשר מטרתה בידור הלקוחות המגיעים לסניף וממתינים לקבלת ההזמנה שלהם. במרכז הפתרון לוח אינטראקטיבי בתצורת טוטם – מסך המוצב אנכית ועליו מוקרנים תכנים המזמינים את קהל הלקוחות בסניף להתחבר למשחק ללא הורדת אפליקציה, המשחק מזכה בפרסים בהתאמה ללקוח.


סגנון שיווק זה נקרא משחוק (Gamification) – שימוש במשחקים למטרות שונות כדוגמת הפגת שעמום, בדרך זו ניתן להשיג שתי מטרות בעת ובעונה אחת: יצירת חווית לקוח טובה והנעה לפעולה. המשחוק בפרויקט זה מניע את הלקוח לרכישה חוזרת באמצעות הפרסים המתקבלים, כגון שתיה חינם בהזמנה הבאה או הטבה אחרת.

על פי הדיווחים כמות הקהל גדלה ב-15 אחוזים במהלך השבועיים שלאחר הצבת הפתרון בסניפי החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG