בתשובה לשאלה 'מה הדבר החשוב ביותר בעיניך בכנסים ואירועים', נשמע כמעט תמיד את המילה 'נטוורקינג'. גם בעידן בו אירועי און ליין פיזיים והיברידיים, נושא הנטוורקינג נותר משמעותי בעיני המשתתפים והמארגנים כאחד.
רגש מוכח מחקרית
חברת זום ערכה בוקר נרחב בקרב 150 חברות המתמחות בארגון אירועים בו אושש הצורך בנטוורקינג, ונערכה בהתאם עם פיצ'ר מיוחד בו ניתן להשתמש בזמן אירועים וירטואליים בפלטפורמה שלה. אותו פיצ'ר מאפשר למשתתפים להיערך לאירוע כאילו היה אירוע פיזי: להירשם ולהעלות תמונת פרופיל, לצפות בפרופיל משתתפים אחרים שנרשמו ואף ליצור קשר עם משתתפים אחרים שנרשמו. גם בזמן האירוע עצמו ניתן לשלוח למשתתפים בקשת חיבור ולהרחיב את מעגל ההיכרות.
הרבה יותר מפיצ'ר
המטרה של זום היא ליצור חוויה הדומה כמה שיותר לאירוע פיזי ולאפשר את מה שרובנו רוצים והוא יצירת מגע אישי עם משתתפים נוספים, לשתף חוויות, לשאול ולהרחיב ידע והשיפור לתחום ה-Event בצורת נטוורקינג בהחלט תורם להצלחת האירוע ותחושת האינטראקציה.
בהסתכלות רחבה על עתיד העבודה, הפיצ'ר הזה הוא הרבה יותר מאשר פיצ'ר בהיבט של כוללנות (inclusive) מאחר והוא מאפשר לצופים בקהל לדבר זה עם זה ואף להישאר בקשר בתום האירוע. כלומר – לכל אחד יש קול והוא יכול להישמע. יהיה נחמד לראות פיתוחים נוספים מסוג זה המאפשרים עבודה וחוויות בהן כולנו יכולים להיות חלק מעתיד יצרני הרבה יותר.