השיקה את ה-Zoom Contact Center – המאפשר אינטראקציה רב ערוצית ומותאמת לווידאו עם לקוחות המאפשר לארגונים ולחברות לתקשר בצורה מאובטחת עם לקוחות, לספק שירות טכני, או לבצע מהלכי שיווק ומכירות תוך שימוש בווידאו ובצ׳אט מובנה, ובניתוק ממקום עבודה פיזי מוגדר
ארגונים רבים נעזרים כיום במוקד שירות לקוחות המאפשר ליצור קשר מרחוק עם לקוחות קיימים, או פוטנציאליים, בדרך כלל באמצעות טלפון, במטרה לסייע, לספק שירות טכני או לבצע מהלכי שיווק ומכירות. כעת, השיקה זום את Zoom Contact Center, המשלב תקשורת מאוחדת ויכולות תקשורת וידאו הכרחיות לעידן של היום, לניהול מוקדי שירות לקוחות בשילוב שימושיה הרבים של פלטפורמת הווידאו הפופולרית של זום. Zoom Contact Center תומך בצרכי שירות לקוחות באמצעות ערוצים כמו וידאו וקול, עם SMS ו-webchat מובנים.
ל-Zoom Contact Center יש למעלה מ-100 תכונות ובעתיד הקרוב תתאפשר גם אינטגרציה עם תשתיות תוכנה ארגוניות של CRM וניהול כוח אדם ו-AI/ML כדי לייעל את פרודוקטיביות אנשי המוקד.
"זום מבינה את החשיבות של חיבור Unified Communication ומוקד שירות רב-ערוצי לחוויית הלקוחות", אמר בלייר פלזנט מ-BCStrategies. "זום ידועה באיכות וידאו מעולה, מה שחשוב לתרחישים עתירי מגע עם לקוחות ולמקרי שימוש פנימיים כמו דלפק תמיכה בשירותי IT, קו סיוע לעובדים ופעילויות המניבות הכנסות. אבל העובדה שמוקד השירות של זום תומך בווידאו, בערוצים נוספים ובפונקציונליות שארגונים צריכים, פירושה שהוא יכול להפוך לפתרון מוקד שירות הלקוחות המודרני המועדף".
עבודה ׳מחוברת׳ מכל מקום
העובדים המאיישים את מוקדי השירות המסורתיים, הנותנים שירות ללקוחות בטלפון, כבולים לעתים קרובות למיקומים פיזיים, ואם הם יכולים לעבוד מרחוק, לרוב עדיין צריכים לנווט בין כלי תקשורת מרובים. מוקד השירות של זום משפר את יעילותם על ידי איחוד התקשורת למקום מרוכז אחד. המוקדנים יכולים לשתף פעולה עם עמיתים, מפקחים, או עובדים אחרים ישירות ב-Zoom Chat ובערוצי תקשורת אחרים.
"בעבר, תשתית מוקד השירות הייתה מורכבת לפריסה, יקרה לתפעול ושדרוגה ארך זמן רב. Zoom Contact Center תוכנן בקפידה כדי לענות על הצרכים העכשוויים של אנשי ונשות המוקד המודרני ולקוח הקצה, כאשר שניהם מצפים לחוויה אישית, דיגיטלית ואפקטיבית", אמר עודד גל, מנהל מוצר ראשי בזום.
קלות מובטחת בפריסה ושימוש
מוקד השירות של זום קל להגדרה ופריסה, כולל פונקציית עיצוב גרפי מסוג IVR. מנהלי המערכת יכולים ליצור בקלות תפריטים, הודעות ממוקדות ואישיות לכל לקוח והנחיות ישירות באותו פורטל ניהול. המוקד החדש יכול גם לשלב פונקציית צ'אט ווידאו בנוכחות הדיגיטלית הקיימת, כמו אתר אינטרנט, ולסייע לארגונים לנהל שיחות עם לקוחות בהקשר הנכון ובזמן הנכון.
"בכל הנוגע לאבטחת IT, יצירת אמון מול בסיס הלקוחות שלנו היא חיונית, וכמשתמש ותיק של זום, הטמעת הפלטפורמה אפשרה לנו להביא ללקוחותינו את החוויות המאובטחות והאמינות שהם מצפים להן", אומר סיימון יו, מנהל מערכות המידע של Barracuda Networks. "מוקד השירות של זום הוא דרך נוספת עבורנו לספק שירות לקוחות באיכות גבוהה עם ביצועי שמע VoIP יוצאי דופן, הכל באמצעות פלטפורמה אחת פשוטה לשימוש."
הפתרון החדש זמין כעת בארה"ב וצפויה זמינות בינלאומית במדינות נוספות בהמשך השנה.