הידיעה על מותו של נסיך הפופ האמריקאי פרינס רוג'רס נלסון או "פרינס", אשר נחשב לאחד המוסיקאים הפורים והרווחיים ביותר בעולם, היכתה גלים והגיעה כמעט לכל מהדורת חדשות בעולם. גם חברות השילוט הדיגיטלי בארה"ב הביעו את הזדהותם וצערם עקב מותו של הנסיך באמצעות מודעות בסגנונות שונים אשר עלו על לוחות המודעות בסגנונות שונים ברחבי המדינה.
אחד הדברים היפים בשילוט הדיגיטלי הרחב, הנפוץ בארה"ב, הוא שאין צורך להדביק מודעות מדי שבוע ובמקום זאת, אפשר להעלות, במספר לחיצות כפתור, מודעות פרסומת מעוצבות באיכות גבוהה, המסונכרנות אחת עם השנייה ומתחלפות בתדירות הרצוייה. הנה 5 מהדוגמאות שאסף מגזין השילוט החכם האמריקאי Digital Signage Today ואשר הועלו לטוויטר, לפייסבוק ולאינסטגרם:
Outfront Media
Lamar Advertising
Paying tribute to a legendary artist. #Prince pic.twitter.com/xyTWuqtVel
— Lamar Advertising (@LamarOOH) 21 באפריל 2016
Adams Outdoor Advertising
@prince #dovescry #thankyouforthemusic #love pic.twitter.com/C0uDgnbs5D
— Adams Outdoor Adv. (@adamsoutdoor) 21 באפריל 2016
The Outdoor Advertising Association of America
An #OOH industry tribute to the late #Prince. Rest in peace. pic.twitter.com/Cjlwr7OwA1
— OAAA (@YourOAAA) 21 באפריל 2016
Clear Channel Outdoor